נדל"ן ותשתיות

חברת הנדל"ן הישראלית קורסת: נקלעה לחובות של מיליוני שקלים

חברת "איי קלאב הרצל", המשכירה חללי עבודה לחברות סטארט-אפ בהרצליה, הגישה לבית המשפט בקשה לעיכוב הליכים, זאת לאחר שנקלעה לחובות של 2.2 מיליון שקל
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ גרשון אלינסון)
חברת "איי קלאב הרצל", המשכירה חללי עבודה לחברות סטארט-אפ בהרצליה, הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בלוד בקשה לעיכוב הליכים, זאת לאחר שנקלעה לחובות של 2.2 מיליון שקל.
על פי דיווח ב-YNET, החברה מבקשת שיוצא לה צו לעיכוב הליכים כדי למנוע קריסה כלכלית של ממש, כמו גם לצורך גיבוש של הסדר החוב מול הנושים. החברה, שנוסדה רק במאי 2022 על ידי ליאון בן נס ואנונו, שגויס בתחילת המלחמה לשירות קרבי בחזית הצפונית ובן איכנטל, שנמצא בימים אלו בשירות מילואים קרבי בעזה, טוענת כי מאז פרוץ המלחמה היא נקלעה לקשיים כלכליים גדולים.
בבקשתה לבית המשפט נטען כי הבניין בו נמצאים חללי העבודה אותם היא משכירה נמצא בבעלות של חברת עופר השקעות, עמה חתמה על חוזה שכירות בלתי מוגנת. כמו כן, טוענת החברה כי היא השקיעה 2 מיליון שקל בשיפוץ המתחם.
לטענתם, בעלי המניות העמידו בשנתיים האחרונות הלוואות בעלים לטובת החברה בסכום של כמיליון וחצי שקל, אלא שמאז פרוץ המלחמה הבעלים נמצאים בשירות מילואים קרבי, מה שהביא למצב הנוכחי. בעקבות כך, החברה סובלת ממצוקה תזרימית קשה, שהביאה אותה לפנות לקבלת אשראי מגופים פיננסים שונים ומגוונים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה