נדל"ן ותשתיות

בהשקעת 150 מיליון שקל: פרויקט נדל"ן ענק יוקם באופקים

החברות יוקה פארק וקרסו נדל"ן ישתפו פעולה להקמת מתחם תעשייה ענק באופקים, בהשקעה של 150 מיליון שקל, אחרי ששילמו 29 מיליון שקל עבור הקרקע
מערכת ice | 
מניות הקבלנים (צילום shutterstock, freepik)
חברות יוקה פארק וקרסו נדל"ן ישתפו פעולה להקמת מתחם תעשייה ענק באופקים, על הכביש המחבר את אופקים לבאר שבע, זאת בהשקעה של 150 מיליון שקל, אחרי ששילמו 29 מיליון שקל עבור הקרקע . החברות צופות רווח של 250 מיליון שקל מהפרויקט.
על פי הפרסום ב"גלובס", המתחם יהיה מיועד לתעשייה קלה מסחר, מלאכה ואחסנה. המתחם יתפרס על פני שטח של כ-22 אלף מ"ר והבנייה בו תחל על פי הערכות בעוד כשישה חודשים. המבנה כולל שלוש קומות ושלוש חזיתות שונות.
כזכור, רק לאחרונה הודיעה ענקית הטכנולוגיה וההייטק "סיסקו מערכות", שהיא מקימה שלוחה נוספת בישראל, הפעם בעיר אופקים שבדרום, שנפגעה קשות ב-7 באוקטובר אחרי שמרחצי החמאס חדרו לעיר ורצחו באכזריות עשרות מתושביה. 
במסגרת ההסכם שנחתם בין סיסקו לרשת עמל וקרן רש"י, נקבע כי החברה תשקיע בהכשרות של צעירים, מסלול פיתוח קריירה בתחום ה-IT, הכשרות, השמה וכדומה. למעשה, השלוחה החדשה יכולה ליצור עוד מאות מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר והסביבה.
כחלק מהסיכום, סיסקו תקים כאמור שלוחה שלה בעיר אופקים, בה תגייס עובדים מהעיר ותפתח תשתיות של טכנולוגיה במרכז החדשנות בעיר. סיסקו תנסה לגייס שותפים נוספים לנושא הפיתוח של העיר אופקים, ותפעל להשקיע בחינוך ולימודים של חדשנות בעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה