נדל"ן ותשתיות

מנכ"ל אנבידיה בעסקת נדל"ן ענקית: אלו הבתים היוקרתיים שרכש

ג'נסן הואנג, מנכ"ל חברת "אנבידיה" רכש מספר בתים יוקרתיים בהוואי ובעמק הסיליקון. במשך השנים, השקיע הואנג 55 מיליון דולר בענף הנדל"ן בארה"ב והונו מוערך ב-69 מיליארד דולר
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
ג'נסן הואנג, מנכ"ל חברת "אנבידיה", אשר נחשבת לספקית גדולה של מיקרו-שבבים המשמשים לערכות שבבים של מחשבים אישיים, אשר מוכר בעיקר בשל אחריותו להצלחות הרבות של ספקית מיקור השבבים המובילה בעולם, רושם הישג אישי כביר בתחום הנדל"ן בארה"ב. 
על פי הפרסום של העיתון המוכר הוול סטריט ג'ורנל", לאחר שהשקיע מנכ"ל חברת אנבידיה 55 מיליון דולר בענף הנדל"ן במשך שנים, ג'נסן הואנג רכש לאחרונה מספר בתים מפוארים ויוקרתיים מהוואי ועד עמק הסיליקון. הואנג, אשר מחזיק ב-3.5% ממניות של ספקית השבבים "אנבידיה", ממשיך לטפח ולהגדיל את הונו ונכסיו. 
הונו של מנכ"ל חברת "אנבידיה" המובילה, מוערך ב-69 מיליארד דולר, והוא ממוקם במקום ה-20 ברשימת עשירי עולם של המגזין הפופולרי "פורבס". לאחרונה דווח כי ספקית מיקרו השבבים, רשמה הישג אדיר. שווי השוק שלה נסגר בתחילת השבוע ביותר מ-2 טריליון דולר.
אותו נתון, דווח לאחר שיצרנית המחשבים ומוצרי האלקטרוניקה "דל טכנולוגיות", פרסמה דו"ח רבעון חיובי במיוחד. על פי הנתונים שפורסמו בתחילת השבוע, מניית חברת "אנבידיה" עלתה ב-4% לרמה של 822.79 נקודות. אותו הישג כביר בנוגע לשוויה של חברת "אנבידיה" הכתיר אותה לחברה השלישית בגדולה בעולם, אחרי "מיקרוספוט" ו"אפל" שעומדות בראש הטבלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה