נדל"ן ותשתיות

רון קובי מזהיר: "השתלטות עוינת, אנשים יברחו מפה"

ראש העיר טבריה הבא הוא אמנם יוסי נבע שהפתיע עם נתון מרשים של ניצחון בסיבוב הראשון עם 51.8% מהקולות, כאשר ראש העיר המודח רון קובי נחל תבוסה וקיבל פחות מחצי - 22.9% אחרי שהמועמד יצחק אביב השיג יותר - 24% מהקולות. אלא שנדמה שקובי לא משלים עם התוצאות ומפנה אצבע מאשימה לעבר אותו יעד מוכר

דוד זולדן |  1
רון קובי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, הילל מאיר)
ראש עיריית טבריה לשעבר רון קובי לא משלים עם ההפסד בבחירות וטוען, בדומה לנשיא ארה"ב לשעבר טראמפ כי הבחירות נגנבו במרמה. קובי, שהגיע רק למקום השלישי במרוץ לראשות העיר, העלה פוסטים בחשבון הפייסבוק שלו וטוען כי הבחירות נגנבו.
קובי כתב בין השאר כי: "בוקר טוב ושבוע טוב. קחו בחשבון שהבחירות בטבריה נגנבו והדמוקרטיה נרמסה. פרטים בהמשך..."
בהמשך שיתף קובי כתבה שפורסמה באתר: 'בחדרי חרדים' ובה מצוטט ראש העיר הנבחר נבעה מכריז כי עסקים יהיו פתוחים בשבת. "הנה, כבר התחילו הצרות של יוסי נבעה, החרדים בחרו בו והם ישר יפגעו בו. וזה לפני המלחמות על הנדל"ן והוועדה לתכנון...."
אחרי הבחירות כתב קובי: "בוקר טוב לטבריה, כ-5000 איש בחרו רון קובי ועל כך מגיע להם תודות. כ-6000 איש פחדו לצאת להצביע מפחד קללות והם כרגע התפכחו על מר גורלם. הדבר תם ולא נשלם, סבלנות אני פה".
בבוקר שאחרי ההפסד אמר קובי בריאיון לרדיו כי: "העיר הזו עברה אתמול טראומה, עשו עליה השתלטות עוינת. יש פה אדמות שהולכים לבנות לחרדים בתי ספר - אנשים יברחו מפה".
בפתח דבריו אמר קובי: "הביאו לפה רבנים ששמו קמעות על דלתות. אנשים לא יצאו מהבית, רשימה של רב שלא מתמודד, אבל זה על שמו. עושים טקסים. אביב יצחק (שהגיע למקום השני בעיר)  לא ניצח אותי, הוא הגיע דרך בועז יוסף והוא פרוקסי של נבעה. אביב יצחק לא כיוון שמישהו יתחבר אליו, הייתי פונה אליו אבל כשאנחנו רואים מי האנשים שמריצים אותו אלה האנשים שכל הזמן קיללו אותנו ורצו להדיח אותנו".
הייתי מאוד אופטימי", הודה קובי ביום רביעי בשיחה עם ניב רסקין ב"ערוץ 12", "התקלה הגדולה ביותר הייתה שאנשים לא יצאו להצביע, בפער גדול ביחס למה שקרה בארץ. הבוקר היה חזק מאוד, כנראה בגלל קולות החרדים. בערב טבריה הייתה ריקה, וזה קרה בגלל שעשו פה המון הפחדות עם קמעות, מכתבים ורבנים. אנשים לא יצאו החוצה".
חשוב לציין כי ראש העיר טבריה הבא הוא יוסי נבע שהפתיע עם נתון מרשים של ניצחון בסיבוב הראשון עם 51.8% מהקולות, כאשר ראש העיר המודח רון קובי נחל תבוסה וקיבל פחות מחצי - 22.9%. המועמד יצחק אביב השיג יותר ממנו - 24% מהקולות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די כבר ומספיק
    טברייני ותיק 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטיפשון הזה לא מסוגל להפסיד בכבוד יש לו כבר אובססיה רצינית וכל מה שהוא עושה מונע מדחף אובססיבי ומטורף...מספיק כבר אתה רק עושה נזקים ...אתה בדיוק כמו השמאל הרדיקלי והאנרכיסטי של מוכן לקבל את מצב הנתון...העם בחר.
    סגור