מינויים

אורקל ישראל חושפת: זה המינוי הבכיר של החברה

חברת "אורקל ישראל" מדווחת כי המינוי החדש שלה לתפקיד מנהל הטכנולוגיות של חטיבת הלקוחות האסטרטגיים הינו ניצן שרון. שרון: "אני נרגש להצטרף היום לאחת החברות הטכנולוגיות המובילות"
מערכת ice | 
ניצן שרון (צילום אורקל ישראל)
היום (שלישי), הודיעה חברת "אורקל ישראל" על מינויו של ניצן שרון לתפקיד למנהל הטכנולוגיות של חטיבת הלקוחות אסטרטגיים בחברה. בעברו המקצועי, שרון כיהן כארכיטקט ראשי ומוביל טכנולוגי בחברת "אמדוקס".
במסגרת תפקידו החדש ביחידת הלקוחות האסטרטגיים של חברת אורקל, שרון יהיה אחראי על פיתוח והטמעת החזון הטכנולוגי של אורקל אל מול הלקוחות הגדולים במשק בישראל. מלבד זאת, צוין כי שרון יהיה אחראי על פיתוח שותפויות אסטרטגיות תוך מתן מענים טכנולוגים מתקדמים לטובת לקוחות אלו.
ניצן שרון, מנהל הטכנולוגיות של חטיבת הלקוחות האסטרטגיים החדש של החברה: ״אני נרגש להצטרף היום לאחת החברות הטכנולוגיות המובילות ולהיות חלק מהמסע המרגש של אורקל ישראל בהובלתו של המנכ"ל ערן פייגבאום".
מלבד זאת, ציין שרון כי יפעל לקידום החברה: "אני מאמין שהמומחיות והניסיון הטכנולוגי שלי, היכרותי עם מגוון הסקטורים, והניסיון שלי בעבודה עם לקוחות מובילים בישראל, יסייעו לי להביא את הפתרונות המתקדמים של אורקל לטובת ההצלחה העסקית של הלקוחות הגדולים ביותר בישראל. אני מודה להנהלת אורקל על האמון ועל ההזדמנות שניתנה לי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה