מינויים

חברת EIG במינוי מסקרן: זה היועץ הבכיר ויו"ר התפעול החדש

 EIG חשפה את המינוי החדש לתפקיד היועץ הבכיר ויו"ר תפעול החברה - עבדולעזיז אל-גודאימי. ר' בלייר תומס, יו"ר ומנכ"ל EIG: "המומחיות העמוקה שלו במגזר והניסיון העשיר שלו במזה"ת וצפון אפריקה, יהיו מכריעים עבור EIG בהשגת הזדמנויות השקעה נוספות"
מערכת ice | 
עבדולעזיז אל-גודאימי (צילום באדיבות חברת EIG)
היום (שני), חשפה חברת EIG, אחת מהמשקיעות המובילות בתחומי האנרגיה והתשתיות העולמיים, כי מי שעתיד לכהן בתפקיד יועץ בכיר ויו"ר הפעילות של החברה במזרח התיכון ובצפון אפריקה הוא עבדולעזיז אל-גודאימי.
עברו המקצועי של אל-גודאימי מרשים ביותר, בין היתר כיהן כסגן נשיא בכיר לפיתוח תאגידי בחברת "ארמקו" של סעודיה ובעל ניסיון של יותר מ-38 שנים בתחום האנרגיה. ר' בלייר תומס, יו"ר ומנכ"ל EIG בירך על המינוי החדש: "אנו נרגשים לקבל את פני עבדולעזיז לחברה. המומחיות העמוקה שלו במגזר והניסיון העשיר שלו במזה"ת וצפון אפריקה, יהיו מכריעים עבור EIG בהשגת הזדמנויות השקעה נוספות בתשתיות אנרגיה קריטיות ותשתיות הקשורות לאנרגיה".
כידוע, חברת EIG, הינה אחת מהמשקיעות המובילות בתחומי האנרגיה והתשתיות העולמיים. בחודש יולי בשנה שעברה, הודיעה החברה כי הפיצה מניות של Harbor Energy plc המוחזקות בידי Harbor North Sea Holdings Ltd (Harbour North Sea) למשקיעים.
ר. בלייר תומס, מנכ"ל EIG התייחס לכך ואמר: "EIG הפיצה מניות של Harbour Energy למשקיעי הקרן שלנו. מכיוון ש-EIG היא עדיין בעלת המניות הגדולה ביותר אחרי ההפצה, אנו נשארים מחויבים למגזר, בטוחים באסטרטגיה הנוכחית של החברה ותומכים בצוות הניהול שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה