מינויים

דרמה בבית החולים איכילוב: הדובר פוטר בגלל הטעות הגדולה

בעקבות הראיון שגרם נזק להסברה הישראלית: אבי שושן, דובר בית החולים איכילוב בתל אביב, פוטר לאחר השימוע בנוגע למסיבת העיתונאים של החטופה יוכבד ליפשיץ ששוחררה מהשבי אחרי מספר ימים
מערכת ice |  2
אבי שושן, דובר איכילוב
הראיון שעלה במשרה לדובר בית החולים איכילוב. לאחר ששוחרה החטופה יוכבד ליפשיץ בת ה-85  משבי חמאס ובמסיבת העיתונאים בבית החולים 'איכילוב' התבטאה בצורה חיובית על יחס מחבלי חמאס, דבר אשר גרם נזק תדמיתי רב לישראל, זומן דובר 'איכילוב' אבי שושן לשימוע לפני פיטורים. שבוע חלף מאז וכעת מתברר כי הוא מפוטר.
שושן היה מי שיזם וארגן את מסיבת העיתונאים אך מלבדו היו מעורבים בהחלטה גורמים בכירים נוספים ביניהם מנהל בית החולים רוני גמזו. מנכ"ל משרד הבריאות זימן בזמנו את גמזו לשיחה אשר מטרתה היא הפקת לקחים בשל אותו אירוע שגרם נזק רב לישראל. לאחר אותה פגישה עם מנכ"ל משרד הבריאות, מסר גמזו לשושן על הוצאתו לחופשה כפויה. דובר בית החולים אבי שושן, שהופיע לשימוע שבעקבותיו הסתיים תפקידו.

כזכור, ביום ה-17 למלחמת 'חרבות ברזל', שוחררה החטופה יוכבד ליפשיץ בת ה-85 משבי חמאס לאחר שזו נלקחה כבת ערובה בעת חדירת המחבלים ליישובי העוטף ב-7 באוקטובר. במסיבת העיתונאים שנערכה בבית החולים 'איכילוב', סיפרה ליפשיץ על הרגע בו נחטפה על ידי מחבלי חמאס ועל תנאי כליאתה בשבי ויחס המחבלים אליה.
היא טענה: "היחס היה טוב. הם דאגו לכל הפרטים כולל היגיינה לנשים. הם ניקו את השירותים. לא אנחנו. שלא יהיו מחלות. הם רצו לדבר אתנו. אמרנו להם: בלי פוליטיקה. היו מאוד ידידותיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קצת הגזמתם עם הבחור.
    פופו ליסט 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מהלך פופוליסטי שמגיש את ראש ה ש"ג במקום להפנים ולתקן. בזכותכם הוא לא יעבוד יותר כדובר. המלצתי היא לקחת את הבחור כדובר מנוסה שרק החכים מה הטעות.
    סגור
  • 1.
    יאללה שושן. תבואלעבוד בשוק הכרמל מחפשים מוכר בוריקה...
    רמי 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השמש יצא? בוריקה עם ביצה! איזה טמבל.
    סגור