מינויים

בנק EFG פותח חברה לשירותים פיננסיים וממנה מנכ"ל בישראל

הבנק השוויצרי שפתח נציגות בתל אביב לפני שנה, מקים חברת בת מקומית ומשרד לשיווק השקעות. ג'וזף וולף, לשעבר מנכ"ל קרדיט סוויס ישראל, נבחר למנכ"ל ויעבוד לצד מייקל דדון
מערכת ice | 
פרנקו פולוני, ראש אזור שוויץ ואיטליה ב-EFG International (צילום EFG)
בנק EFG International מודיע היום על פתיחת משרד לשירותים פיננסיים ושיווק השקעות בתל אביב והקמת חברת בת מקומית, EFG Wealth Management (Israel) Ltd, תוך כדי חיזוק נוסף של נוכחותה בישראל. ג'וזף וולף מונה למנכ"ל החברה בישראל,  ויהיה כפוף לפרנקו פולוני, ראש אזור שוויץ ואיטליה של EFG.
חברת השירותים הפיננסיים החדשה בתל אביב תגדיל אף יותר את החשיפה של EFG לשוק הישראלי ותאפשר לבנק להציע שירותי שיווק השקעות ללקוחות בישראל. על ידי מינוף הידע המקומי החזק שלה ומומחיות ההשקעות שלה, EFG שואפת לנצל את ההזדמנויות המשמעותיות לניהול עושר בשוק זה. משרד השירות הפיננסי, הממוקם בשדרות רוטשילד 3, תל אביב, החל לפעול החודש.

פתיחת החברה לשירותים פיננסיים באה בעקבות הקמת משרד הנציגות של EFG בראשותו של רן היישטיין בספטמבר 2022. נציגות הבנק ביחד עם החברה החדשה לשירותים פיננסיים יפעלו זה לצד זה ויכסו את שוק ניהול ההון הישראלי הצומח במהירות עם תמיכתו של דן שגיא, האחראי על פיתוח הפעילות העסקית של EFG בישראל.
בתפקידו החדש כמנכ"ל EFG Wealth Management ישראל, ג'וזף וולף יעבוד לצד מייקל דדון, שמונה לתפקיד ראש הבנקאות הפרטית ישראל. שניהם הצטרפו ל-EFG בספטמבר 2023 ויובילו צוות מומחים מנוסה, כולל שלושה מנהלי קשרי לקוחות ומשווק השקעות.

ג'וזף וולף. צילום: יח"צ
ג'וזף וולף ומייקל דדון הינם בנקאים ותיקים בעלי היכרות מעמיקה עם השוק הישראלי וניסיון רב בתעשייה. לפני הצטרפותו ל-EFG, ג'וזף וולף כיהן כמנכ"ל קרדיט סוויס ישראל ובעבר גם מילא מספר תפקידי ניהול, בעיקר בתחום המחקר, בברקליס, UBS ובבנק אוף אמריקה, הן בישראל והן בארה"ב. הוא החל את הקריירה שלו ב-1998 ב-UBS, ניו יורק, ובעל תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת קולומביה.
מייקל דדון הצטרף ל-EFG מקרדיט סוויס, שם שימש כראש הבנקאות הפרטית בישראל משנת 2021. לפני כן עבד ב-UBS Wealth Management ובבנק אוף אמריקה מריל לינץ' בישראל ובריטניה.
פרנקו פולוני, ראש אזור שוויץ ואיטליה ב-EFG International: "הרחבת הנוכחות שלנו בישראל עם הקמת החברה לשירותים פיננסיים וגיוס צוות מקומי מנוסה מאוד, יאפשרו לנו להאיץ עוד יותר את הצמיחה שלנו באזור אטרקטיבי זה. אני שמח מאוד לקבל את פני ג'וזף וולף, מייקל דדון והצוות כולו ל-EFG. אני מאמין כי יחד עם דן שגיא ורן היישטיין, הם יניעו בהצלחה את המשך ההתרחבות הקבוצה שלנו בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה