מינויים

"בכירה ומנוסה": מנכ"לית חדשה לברוקר ההשקעות הפרטי

קבוצת קלי, מגופי הפיננסים וההשקעות הפרטיים הגדולים בישראל, הכריזה על מינויה של רו"ח אביבית בנדר, מבכירות בנק הפועלים, לתפקיד המנהלת הכללית. היקף נכסי הלקוחות המטופלים בקבוצה מסתכם בכ-27 מיליארד שקל
מערכת ice | 
אביבית בנדר (צילום ענבל מרמרי)
קבוצת קלי הודיעה הבוקר (שלישי) על מינויה של רו"ח אביבית בנדר, לתפקיד המנכ"לית. בנדר שימשה בשנים האחרונות במגוון תפקידים בכירים בבנק הפועלים, ביניהם מנהלת פיתוח עסקי תאגידי ופינטק ומנהלת ערוצי הדיגיטל. קודם עבדה בנדר במשך 16 שנים במשרד KPMG סומך חייקין, כשותפה, ומנהלת מערך הייעוץ העסקי, עם התמחות בתכנון אסטרטגי ופיננסי, ליווי עסקאות ושיפור תהליכים עסקיים.
בנדר היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות מהמכללה למנהל, ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון מאוניברסיטת תל אביב. בנדר מחליפה בתפקידה את אבי מור, אשר פרש מקבוצת קלי בתום 12 שנות עבודה, מהן 5 שנים בתפקיד מנכ"ל הקבוצה. קלי היא ברוקר הפיננסים וההשקעות הפרטי הגדול בישראל. הקבוצה, המונה כ- 200 עובדים, הוקמה ב- 1970 על ידי מנחם קלי, מבכירי אנשי הביטוח בישראל, וממייסדי תחום ניהול ההסדרים והשילובים הפנסיוניים בארץ. 

"אני מודה לאבי מור עבור תרומתו המשמעותית בשנים האחרונות, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו", מסר רן קלי, יו"ר הקבוצה. "אני מברך על הצטרפותה של מנהלת בכירה ומנוסה כאביבית לתפקיד המנכ"לית. המינוי משקף אסטרטגיה ארוכת טווח של הקבוצה, לספק ללקוחות בכירים שירות הוליסטי, מקצועי ובלתי תלוי, המבוסס על חדשנות טכנולוגיות ופתרונות פיננסיים נבונים". קלי מתמחה בטיפול באתגרים מורכבים בתחומי השקעות, ביטוח פנסיוני וביטוחי בריאות. היקף נכסי הלקוחות המטופלים בקלי מסתכם בכ- 27 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה