מינויים

סימנה לייקים לציוצים: "ממשלת זדון" ו"קואליציית השמד" ופוטרה

ככה יעשה לאיש אשר סמוטריץ' חפץ בהדחתו: אחרי שסימנה לייק על ציוצים נגד הרפורמה מתוך החשבון הרשמי של משרד החוץ מצאה עצמה הדיפלומטית הישראלית מפוטרת 
דוד זולדן | 
טוויטר והלוגו החדש (צילום shutterstock)
סגנית השגריר בפריז רונית דור הוחזרה לארץ ומינויה הופסק בעקבות סימון לייקים מחשבון הטוויטר שלה, חשבון רשמי של משרד החוץ, על קריאות תגר נגד הממשלה.
בן דור סימנה ''לייקים'' לציוצים עם התבטאויות כמו "ממשלת זדון", "קואליציית שמד" ו-"מי אפסיים" בחשבון הרשמי של המשרד. בן דור נענשה על כך שגורמים בשגרירות פעלו לשיבוש ביקורו של שר האוצר סמוטריץ' במדינה לפני כשלושה חודשים דווח בחדשות 12.
על פי הדיווח, עובד שפעל מתוך השגרירות למנוע פגישות של הקהילה היהודית עם סמוטריץ', בעת שביקר במדינה, יסיים את העסקתו במשרד החוץ, ואם ירצה יוכל לעשות זאת רק בהסכמת השר והמנכ"ל.
לאחר הפרסומים, בשגרירות חודד הנוהל שאסור לעובדי שירות החוץ לסמן לייק לציוצים פוליטיים. בקהילה היהודית בצרפת טענו לאחר ביקורו של סמוטריץ' כי היה גורם בלשכת מ"מ השגריר שממש פעל להפריע לביקורת. אותו עובד האיץ בעובדים להשמיע מחאות נגד הרפורמה המשפטית, מה שהוא כינה ההפיכה המשטרית, והאיץ בבכירים בקהילה היהודית לא להגיע לפגישות עם שר האוצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה