מינויים

חיזוק משמעותי לפלתורס: שני מנהלים חדשים יצטרפו לשורותיה

עינב נאה-גמליאל וניר בן-טולילה מונו לתפקידי מפתח בקבוצת הסוכנויות. היא שימשה כראש תחום בחברת פינטק, הוא ניהל מחלקה ב-AIG - ושניהם עורכי דין מוסמכים. המנכ"ל בירך: "התעצמות ארגונית" 
מערכת ice | 
ענב נאה-גנליאל, ניר בן-טולילה (צילום יח"צ)
קבוצת פלתורס הודיעה הבוקר (חמישי) על צירופם של שני מנהלים מובילים מתעשיית הביטוח לשדרה הבכירה שלה. השניים, עינב נאה-גמליאל וניר בן-טולילה, בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בתחומי הביטוח המורכבים, צפויים לתמוך בפעילות הקבוצה בענפי הסייבר, הסיכונים המיוחדים ובפעילות הברוקראז' הגלובלית.  
נאה-גמליאל בעלת ניסיון בענף הביטוח, מתמחה בכלל ענפי הביטוח האלמנטרי ותשמש כמנהלת תחום סייבר, FinPro וחדשנות. בתפקידה האחרון שימשה עינב כראש תחום ביטוח משנה חוזי בחברת פינטק. בתפקידה זה פעלה מול לקוחות גלובליים מובילים והייתה אמונה על הסדרתן של עסקאות ביטוחי משנה מורכבות בהיקפי פרמיות של מיליארדי דולרים. קודם לכך כיהנה בתפקידי ניהול שונים. בעבר שימשה כמנהלת ביטוח המשנה בחברת מנורה. נאה-גמליאל היא עורכת דין מוסמכת, בעלת תואר ראשון ושני במשפטים.

בן-טולילה הוא בעל לקבוצה 12 שנות ניסיון בטיפול במגוון רחב של פעילויות בתחומי ביטוח שונים. ניר ישמש כמנהל היחידה לסיכונים מורכבים ופעילות גלובלית ויפעל במסגרת החטיבה בניהולה של עו"ד יעל פינקלמן-נייגר. ניר שימש בתפקידו האחרון כמנהל תחום ה-Power באיאון ישראל ובנוסף ריכז את תחום המכרזים והטיפול בביטוחי משנה פקולטטיביים.  קודם לכן, כיהן ניר כמנהל מחלקת סיכונים מיוחדים בחברת AIG ישראל. ניר מוסמך לעסוק בעריכת דין והנו בעל תואר ראשון במשפטים בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון.
שמי שטובי, מנכ"ל קבוצת פלתורס, בירך את השניים על הצטרפותם לחברה: "הצטרפותם  של עינב וניר מהווה חיזוק חשוב ומשמעותי להון האנושי והיא חלק מהמשך יישומה של אסטרטגיית צמיחה והתעצמות ארגונית אשר מאפיינת את קבוצת פלתורס בשנה האחרונה. עינב וניר מביאים עמם ידע, ניסיון ניהולי ומקצועי רב אשר מעצים את מנעד היכולות המקצועיות של פלתורס ומבסס את השאת הערך ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה