מינויים

Upstep מתרחבת ומחזקת את הצוות: שני בכירים מצטרפים לחברה

לימור כץ, מנכ"לית חברת Upstep: "מבחינתנו יש רק שתי אופציות: להצליח בגדול או להצליח בענק! מאוד גאים בייצור כחול לבן והעסקת עובדים ממגוון גילאים ושפות!״
מערכת ice | 
מינויים בUPSTEP (צילום מורג ביטן)
חברת "Upstep" גייסה בימים אלו 2 עובדים בכירים בעלי ניסיון רב שנים בתחום השיווק כחלק מאסטרטגיה להרחבת פעילות החברה בארה"ב ובעקבות הכנסת מערכת טכנולוגיות
פורצת דרך על בסיס machine learning שתייעל ותקצר את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית בכ- 70%.
הראשונה - אורית גרייס, מנהלת שיווק בכירהֿ בעלת 15 שנות ניסיון בעולמות ה-B2C בשוק הבינלאומי, עם רקע עשיר בהובלת צוותים ואסטרטגיה שיווקית בתעשיות שונות. בין תפקידיה השונים לאורך השנים, מילאה תפקיד ניהולי בכיר בחברת הגיימינג "אספייר גלובל" ותרמה להצמחתה האינטנסיבית ולהבאתה להנפקה מוצלחת בבורסה.
הבכיר השני הינו אלעד צינו, בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתחום האיקומרס. ניהל בשנים אחרונות את מחלקת הפרפורמנס מרקטינג בחברת טננגרופ ותרם רבות לצמיחה והצלחת החברה. לאלעד מומחיות בתחומי השיווק, תמחור, גלובליזציה מדיה מקסום רווחי החברה, שרשרת ייצור והשילוח מוצרים.
לימור כץ, מנכ"לית חברת Upstep: "החברה שלנו, המשלבת טכנולוגיה ואסטרטגיות שיווק מבוססות Data צמחה ב-6 חודשים הראשונים של שנת 2023 ב-40% בהכנסות החברה והגדילה את רווחיות המוצר בעשרות אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד – היקף המכירות של החברה עד כה בארה"ב הינו מעל -150,000 זוגות מדרסים מותאמים אישית. מבחינתנו יש רק שתי אופציות: להצליח בגדול או להצליח בענק! מאוד גאים בייצור כחול לבן והעסקת עובדים ממגוון גילאים ושפות!״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה