מינויים

מינוי מסקרן במלרן פרויקטים: הכירו את המנכ"ל החדש

ציון בקר, סמנכ"ל וראש החטיבה לבנקאות מסחרית בבנק מרכנתיל, ימונה למנכ"ל מלרן פרויקטים. בקר מביא עמו ניסיון של 25 שנה בתפקידי ניהול בכירים במערכת הבנקאית ובשוק ההון
מערכת ice | 
ציון בקר (צילום מורג ביטן)

מנכ"ל חדש למלרן פרויקטים: ציון בקר, סמנכ"ל וראש החטיבה לבנקאות מסחרית בבנק מרכנתיל, ימונה למנכ"ל החברה. נוסף על כך, מואנד ריאן בעל השליטה בחברה מזה כ-15 שנים צפוי להתמנות לדירקטור פעיל במשרה מלאה בחברה וימשיך להתוות את אסטרטגיית החברה.
 

בקר בן ה-51 מביא עמו ניסיון של 25 שנה בתפקידי ניהול בכירים במערכת הבנקאית ובשוק ההון ומשמש בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל וראש חטיבה לבנקאות מסחרית בבנק מרכנתיל, במסגרת תפקידו הוא מתווה את אסטרטגיית האשראי של הבנק ואחראי על כלל האשראי העסקי בתחומים מגוונים- נדל"ן ותשתיות, אשראי מסחרי ומימון רשויות מקומיות. לפני כן בקר במשך עשור כסמנכ"ל וראש חטיבה הפיננסית בבנק, האחראית על כלל הסיכונים וחדרי העסקאות של הבנק.
 

ציון בקר המנכ"ל הנכנס מסר: "אני מודה לבעלי החברה, מואנד ריאן, דוד גרנות יו"ר הדירקטוריון של החברה ולכלל חברי הדירקטוריון על האמון האישי והתמיכה במהלך עסקי זה, אנחנו מחויבים ליציבות ולהתפתחות העסקית של מלרן בשוק הפיננסי, על מנת לתמוך בכל דרך בלקוחות החברה גם בתקופה מאתגרת זו".
 


מואנד ריאן בעל השליטה במלרן והמנכ"ל היוצא מסר: "בקר מביא ניסיון רב שנים במערכת הבנקאית, בשוק ההון וברשות לניירות ערך. מדובר בשחקן חיזוק משמעותי שהוביל מהלכי צמיחה משמעותיים יחד עם יציבות ובטחון פיננסי גבוה בארגונים בהם פעל. לאחר הצלחות החברה בשלה העת להעביר את המושכות למנכ"ל שכיר, מקצועי ומנוסה, אני וכל חבריי הדירקטוריון מאחלים לציון הצלחה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה