מינויים

סלקום ממנה את בשמת לוי-פויר לסמנכ"לית שירות הלקוחות

חברת סלקום מודיעה על מינויה של בשמת לוי-פויר לתפקיד סמנכ"לית שירות הלקוחות בחברה. לוי-פויר החלה את דרכה בחברה לפני לא פחות מ-18 שנה ובשנה האחרונה הייתה מנהלת אגף שירות הלקוחות
מערכת ice | 
סלקום (צילום לוגו, freepik)
חברת סלקום מודיעה היום (יום ראשון) על מינויה של בשמת לוי-פויר לתפקיד סמנכ"לית שירות הלקוחות בחברה. לוי-פויר נשואה ואם לשניים בשנה האחרונה הייתה מנהלת אגף שירות הלקוחות. את דרכה בחברה היא החלה לפני לא פחות מ-18 שנה, בהן מילאה שורה רבה של תפקידים בתחום שירות הלקוחות (ניהול פניות ציבור, תמיכה משפטית ועוד).
לוי-פויר מסרה: "אני מודה לדירקטוריון סלקום ולמנכ"ל דניאל ספיר על האמון והמינוי. שירות לקוחות אמין, הוגן, ששם את טובת הלקוח במרכז הוא גורם חיוני לצמיחת החברה ואמשיך להוביל את האגף תוך הקפדה על מקצועיות, מצוינות ואיכות השירות".

בשמת לוי-פויר. קרדיט: יח"צ.
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, בירך: "אנו בסלקום מאמינים בהצמחת שדרת ניהול מתוך הבית ובשמת היא דוגמה מצוינת לכך. אנו מאמינים כי השבחת השירות לטובת הלקוחות תביא לשגשוג והצלחת החברה ואנו מאמינים כי התכנית האסטרטגית שתוביל בשמת תאפשר לנו להמשיך להתרחב ולבסס את מעמדנו כחברת התקשורת המובילה בישראל".
נזכיר כי לאחרונה החברה השיקה שירות חדש של ביטוח נסיעות לחו"ל, בשיתוף חברת הביטוח מנורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה