מינויים

צבי צרפתי הכריע: זה המשנה למנכ"ל החדש של החברה

אבי ליפשיץ הינו בוגר תואר ראשון לכלכלה וחשבונאות מטעם האוניברסיטה העברית. בחמש שנים האחרונות הוא שימש כסמנכ"ל הכספים של החברה
מערכת ice | 
משה צרפתי מנכ"ל משותף חברת צבי צרפתי (צילום אילן בשור)
חברת צבי צרפתי ובניו השקעות ובנין (1992) בע"מ הודיעה היום (א') על מינוי של משנה למנכ"ל חדש - אבי ליפשיץ. ליפשיץ הינו בוגר תואר ראשון לכלכלה וחשבונאות מטעם האוניברסיטה העברית. בחמש שנים האחרונות הוא שימש כסמנכ"ל הכספים של החברה.
מי שיחליף את ליפשיץ כסמנכ"ל הכספים החדש של החברה הוא רוני דגן, אשר שימש בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של חברת תנופורט (1990) בע"מ ולפני כן במשך ארבע שנים כסמנכ"ל הכספים של חברת טריגו להשקעות ושיווק נדל"ן בע"מ. לדגן תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני בחשבונאות, מטעם המכללה למינהל. כמו כן, דגן מחזיק ברישיון רואה חשבון.
חברת צרפתי צבי ובניו הינה חברת בנייה משפחתית ותיקה, הפועלת מזה כ-50 שנה. החברה הוקמה על ידי צבי צרפתי ובמהלך השנים הצטרפו לחברה רפי, משה, מלי ואירית, בניו ובנותיו של צבי. צבי צרפתי משמש כיום כיו"ר דירקטוריון וכנשיא החברה, רפי ומשה משמשים כמנכ"לים משותפים. מלי היא מנהלת קשרי לקוחות בחברה ואחראית על טיפול שוטף מול הרשויות. אירית היא מנהלת תפעול של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה