מינויים

התעשייה האווירית בשני מינויים בכירים: אלו המצטרפים החדשים

יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית, עמיר פרץ: ״התעשייה האווירית היא אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים לטכנולוגיות ולכלכלה הישראלי, והיום אנו מגוונים ומשפרים את מבנה ההנהלה ובכיריה כדי לעמוד במשימות ובאתגרים הביטחוניים"
מערכת ice |  9
בועז לוי (צילום ויקיפדיה/ תעשייה אווירית)
התעשייה האווירית מודיעה על מינויים חדשים בהנהלת החברה: עו"ד עדי הרשטט מונתה לסמנכ"לית העצמ"ה – הוגנות, עיצומים, ציות ומגדר, שי גל מונה לססמנכ"ל תקשורת ממשל וקהילה.
עדי הרשטט הינה בעלת ניסיון מקצועי עשיר בתחום המשפטי וכן בהובלה ובהטמעה של תכנית אכיפה למניעת שוחד ושחיתות. במסגרת תפקידה תהיה הרשטט אמונה, בין היתר, על יישום תכנית הציות למניעת שוחד ושחיתות של פקידי ציבור זרים, וכן על מניעת חשיפה לסנקציות בינלאומיות והובלת קידום הוגנות ואיזון מגדרי.
שי גל הינו בעל ניסיון רב ומגוון בכל פעילות הזירה התקשורתית, תוך קיום ממשקים עם אנשי תקשורת במנעד רחב במגוון מדיות. לרשותו ניסיון מוכח בעבודה מול דרגים בכירים במשרדי הממשלה השונים, גורמי ממשל בנושאי רגולציה וחקיקה וקידום תהליכים רבים בנושאי חקיקה ואחריות תאגידית. במסגרת תפקידו יהיה גל אמון על ניהול תכנית התקשורת והדוברות של החברה בשוק המקומי והבינ"ל, תוך עבודה עם גורמי ממשל וקידום נושאים לפי עניין הנהלת החברה, וכן על קידום אחריות תאגידית וקידום ערכים חברתיים וקשרי קהילה.
מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "הנהלת התעשייה האווירית ואני מברכים את עדי הרשטט ושי גל על הצטרפותם לנבחרת שמובילה את החברה. לעדי ושי ניסיון מוכח בתחומים אותם יובילו. ייחודם של תפקידיהם הוא בדגש שהם נותנים לעובדה כי התעשייה האווירית הנה חברה עסקית הפועלת מול במרחב שוויוני וערכי, המהווה חלק מהחברה הישראלית. הצלחתם היא הצלחת החברה".
יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית, עמיר פרץ: ״התעשייה האווירית היא אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים לטכנולוגיות ולכלכלה הישראלי, והיום אנו מגוונים ומשפרים את מבנה ההנהלה ובכיריה כדי לעמוד במשימות ובאתגרים הביטחוניים וחיזוק תדמיתה של החברה בארץ ובעולם״.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    בושה ורדידות
    גלם עמוס 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שינוימה שהיה הוא שיהיה
    סגור
  • 7.
    לכל המשיבים: לכו ראו מה קורה במשרדי הממשלה השונים
    חיים משה 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזה 7 חודשים בכל משרדי הממשלה השונים עוסקים רק ברפורמה המשפטית ובמינויים פוליטיים וסילוקם של הקודמים. תכלס- לא עושים כלום. עולה על כולם שרת התחבורה. מהפקיד/ה הקטנ/ה שלא נאמנים לה או לליכוד אין להם צ’ה לחפש במשרד זה. לעצם התגובה. כפי שהדובר הינו ססמנכ״ל כך גם תפקידה של העו״ד חייב להיות ולא סמנכ״ל. יש זילות בתפקיד הסמנכ״ל. עשרות סמנכ״לים דבר שלא היה בעבר. היו סמנכ״לים מנהל חטיבות ובכירים במטה אבל לא כמות שכזו. את העו״ד היה צריך למנות (אם רוצים סמנכ״לית) לסמנכ״לית למשאבי אנוש ומתחתיה ראשי מינהל בנושאים שהוגדרו לה. עכשו מחפשים גם סמנכ״ל להון האנושי במקום לחבר את הנושאים שעליהם היא ממונה ואז חוסכים במשבצת שעלותה גבוהה. אבל כנראה שהדירקטוריון מקבל הוראות מלמעלה. מה עם כנרת בראשי. עוד לא קיבלה גוב בלשכה המשפטית?
    סגור
  • 6.
    אין אף גרמני שניבחר
    יורגן 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכל המנויים לא מצאתי אפילו תכול עיינים אחד,המדינה עוברת תלתלה
    סגור
  • המדינה נפלה בשבי תרבות ערב
    דני 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ם
    סגור
  • 5.
    שחיתות שלטונית
    ברק 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קשה למזרחים בלי שחיתות .... פשוט אצלם בדם
    סגור
  • 4.
    אחלה מינוי!
    מגייסים לתעש? 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא נראית כמו אחת שאוהבת לחגוג... המבט הזה בעיניים אומר הכל, לא תפתיעו אותה עם שום אביזר עור
    סגור
  • 3.
    שחיתות במיטבה, תתביישו
    חי 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שניהם לא מתאימים לתפקיד עדי מונתה רק בגלל שצריך נקבה ולא בגלל כישורים וגל זה בדיחה
    סגור
  • 2.
    עוד מושחתים (ל"ת)
    דוד 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    כרגיל עוד שנימאוכלי חינם
    גמלאי החברה 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עוד שני פקידים שאין להם מושג בעבודה מצטרפים לקליקה המדושנת והשמנה .
    סגור