מינויים

החברה שפתחה את שוק הפחמן הוולטנרי בישראל במינוי חדש

אופורטו קרבון מינתה את עו"ד לי-היא גולדנברג לתפקיד סמנכ"לית רגולציה ומדיניות. גולדנברג היא עו"ד המתמחה בדיני אקלים, כלכלת סביבה ומשפט מנהלי
מערכת ice | 
ליהיא גולדברג (צילום קוקו)
חברת אופורטו קרבון, שהוקמה בשנה שעברה ופתחה את שוק הפחמן הוולטנרי בישראל, מינתה את עו"ד לי-היא גולדנברג לתפקיד סמנכ"לית רגולציה ומדיניות. גולדנברג היא עו"ד המתמחה בדיני אקלים, כלכלת סביבה ומשפט מנהלי. בשנים האחרונות היא שימשה כראש תחום כלכלה, סביבה ומשאבי טבע ב'אדם טבע ודין'.
עו"ד גולדברג אחראית למספר פסקי דין משמעותיים בתחומים הסביבתיים בעשור האחרון. בין 2015-2019 הובילה את ההתנגדות הציבורית והעתירה שמנעה את הרחבת מתחם בז"ן במפרץ חיפה, ב-2019 הובילה את הערר כנגד מפעלי ים המלח והביאה לחיובם ברישיון הפקה ופיקוח על השאיבות. כמו כן, היא הייתה שותפה לעתירה שמנעה את הרחבת הפעילות של קצא"א באילת וייצגה את האינטרסים הסביבתיים לאורך עתירת "מתווה הגז". בין השנים 2012-2014 שימשה כעורכת דין במחלקה למשפט בין-לאומי בייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים.
אופורטו קרבון הוקמה על ידי משקיעי הון סיכון ישראליים ביניהם אבישי אברהמי וניר זוהר, אשר חברו לד״ר אבי לובצ׳יק לפעילות בתחום. בחודש דצמבר האחרון, פורסם כי החברה גייסה כ-50 מיליון שקל ורכשה מיזמים להפחתת פחמן בישראל בהיקף של למעלה מ-500 אלף טון פליטת גזי חממה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה