מינויים

מגדל ביטוח ופיננסים במינוי מסקרן מהחברה המתחרה: זה הסמנכ"ל החדש

חברת מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על מינוי מסקרן במיוחד בדמותו של כפיר חרבי כספי, שמונה לתפקיד סמנכ"ל ומנהל השימור בחטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה של החברה, אחרי שמילא תפקידים שונים ב-7 השנים האחרונות במתחרה של מגדל - כלל ביטוח ופיננסים
מערכת ice |  1
ירון שמאי (צילום סיון פרג', Magma Images)
חברת מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה היום (ראשון) על מינוי מסקרן במיוחד בדמותו של כפיר חרבי כספי, שמונה לתפקיד סמנכ"ל ומנהל השימור בחטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל ביטוח. התפקיד החדש של כספי הינו בכפיפות ישירה למנהל החטיבה והמשנה למנכ"ל, ירון שמאי.  
כפיר חרבי כספי, בן 35, נשוי+2 ילדים, מצטרף למגדל לאחר כ-7 שנים בכלל חברה לביטוח, שם מילא שורה של תפקידים, האחרון שבהם מנהל ענף ניהול שימור ופרט. לפני תפקיד זה, מילא תפקידים אחרים בתחום השימור. קודם לכן, שימש כמנהל מכירות בדוידוף סוכנות ביטוח חוץ. 
לחרבי כספי תואר ראשון (BA) במנהל עסקים מהמרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה.  ירון שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל ביטוח, מסר: "אני מברך את כפיר על הצטרפותו למגדל ולחטיבת הלקוחות. לכפיר ניסיון משמעותי בעולמות השימור והוא לוקח על עצמו תפקיד משמעותי מאוד בחברה. אין לי ספק כי הניסיון העשיר שצבר והיכולות האישיות הגבוהות שהוא מביא לתפקיד יאפשרו לו לבצע אותו על הצד הטוב ביותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הענף הזה חבר מביא חבר
    צ 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנשים בלי פרוטקציות ומוכשרים לא מתקדמים לשום מקום.
    סגור