מינויים

חברת נובידאה במינוי מסקרן: הכירו את הסמנכ"ל החדש

נובידאה, המובילה את המהפכה הדיגיטלית בתעשיית הביטוח, הודיעה על מינויו של ארז נסים לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה (CTO) ולחבר ההנהלה הבכירה
מערכת ice | 
ארז נסים (צילום נתנאל טוביאס)
נובידאה, המובילה את המהפכה הדיגיטלית בתעשיית הביטוח, הודיעה היום (רביעי) על מינויו של ארז נסים לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה (CTO) ולחבר ההנהלה הבכירה.
בתפקידו יוביל נסים וינהל את מחלקת המחקר והפיתוח של הארגון ואת תחום ניהול המוצר, ויתמוך במגמת הצמיחה הגלובלית, תוך גיוסים למשרות חדשות למחלקות הפיתוח בישראל.  כזכור, נובידאה השלימה סבב גיוס C של 50 מיליון דולר בחודש מאי האחרון.
ארז בעל ניסיון טכנולוגי וניהולי עשיר שצבר בלמעלה מ-20 שנה בתפקידים בכירים בחברות טכנולוגיה גלובליות, בהן הוביל קבוצות מו"פ, מוצר והנדסה; בתפקידו האחרון כיהן כ-EVP בפלייטיקה, חברת גיימינג בשווי של 7 מיליארד דולר. לפני כן, כיהן בתפקידים בכירים בחברות מובילות בתעשייה כגון NICE surveillance, Amdocs, ו-Retalix ו-SAP.
"זיהיתי בנובידאה הזדמנות מרתקת לקחת חלק משמעותי בתהליך הצמיחה הגלובלי שהחברה עוברת. אני נרגש להצטרף לצוות ההנהלה המצוין של החברה, ויחד להמשיך ולייצר הזדמנויות התרחבות לשווקים חדשים, ולהתמקד בהשגת היעדים הבאים שלנו לפיתוח מוצר המעניק ערך אמיתי ללקוחותינו." אומר נסים עם כניסתו לתפקיד.
במהלך השנה וחצי האחרונות נובידאה צרפה לשורותיה מספר גיוסים אסטרטגיים להנהלה הבכירה: ערן בן עזר מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים (בכיר לשעבר ב- Imperva), יניב כהן מונה לתפקיד סמנכ"ל  לקוחות ראשי (בכיר לשעבר ב- Verint) ג'ולי שפיקי, מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק (בכירה לשעבר ב- Kryon ) ומרב לוין-גדות, כסמנכ"לית משאבי אנוש (בכירה לשעבר באמדוקס).
מייסד ומנכ"ל נובידאה, רועי אגאבאבא, מסר: "הניסיון העשיר של ארז בהובלת פרויקטים מורכבים של פיתוח תוכנה עבור חברות גלובליות, דרך מחקרי שוק, פיתוח מוצר, system design ועוד, הופך אותו להתאמה המושלמת להוביל את הצוותים הטכנולוגיים שלנו ולהמשיך ולבסס את מעמדה של נובידאה בשוק הביטוח הגלובלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה