מינויים

Max במינוי חדש: הכירו את סמנכ"ל טכנולוגיה ופרויקטים הנכנס

גיא שבתאי הינו בוגר הטכניון, בעל תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע ותואר M.B.A. הוא מילא שורה של תפקידים ב-Max החל משנת 2012 (כשעוד הייתה לאומי קארד), בהם היה אחראי על מערכות המידע של אתרי החברה, האפליקציה, הדאטה וגם על מערכות ה-CRM והטלפוניה של חברת האשראי
מערכת ice | 
גיא שבתאי (צילום אורן דאי)
גיא שבתאי, המכהן כמנמ"ר של חברת האשראי Max מזה למעלה משנתיים, מונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיה ופרויקטים בקבוצה. אגף טכנולוגיה ופרויקטים הוא אגף חדש האחראי על התשתיות הטכנולוגיות של החברה, על פרויקטים של פיתוח מוצרי החברה בצד הטכנולוגי, לרבות על פרויקטים מבוססי דאטה, דיגיטל וטרנספורמציה לפתרונות ענן ועל אבטחת המידע.
בשל חשיבות הנושאים הוחלט למנות את שבתאי לתפקיד זה. מאיר אהרוני, שכיהן עד כה כסמנכ"ל טכנולוגיות, פיתוח עסקי וחדשנות, מעתה והלאה יתמקד בפעילות הפיתוח העסקי ובפיתוח מנועי צמיחה לקבוצה.
שבתאי הינו בוגר הטכניון, בעל תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע ותואר M.B.A. הוא מילא שורה של תפקידים ב-Max החל משנת 2012 (כשעוד הייתה לאומי קארד), בהם היה אחראי על מערכות המידע של אתרי החברה, האפליקציה, הדאטה וגם על מערכות ה-CRM והטלפוניה של חברת האשראי.
רון פאינרו, מנכ"ל Max: "אני שמח על מינויו של גיא לסמנכ"ל הטכנולוגיות של Max. אני משוכנע שתהיה לו תהיה תרומה משמעותית להמשך יישום האסטרטגיה והטרנספורמציה שלנו בשנים הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה