מינויים

ראש המטה לשעבר של רגב ימונה למנכ"ל משרד התחבורה

מינוי חברי? נציבות שירות המדינה אישרה את מינויו של משה בן זקן ראש המטה לשעבר של מירי רגב ומארגן הליכודיאדה חצי שנה בלבד לאחר שנפסל עקב חוסר ניסיון
מערכת ice |  1
מירי רגב (צילום אתר הכנסת)

מינוי חברי נוסף במשרד ממשלתי? נציבות שירות המדינה אישרה את מינויו של משה בן זקן לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה כך מדווח "כלכליסט"

בן זקן ראש המטה לשעבר של שרת התחבורה מירי רגב ומארגן הליכודיאדה נפסל רק לפני חצי שנה מלכהן באותו תפקיד עקב חוסר ניסיון, הוא יחליף בתפקיד את ממלא מקום מנכ"ל המשרד בחצי השנה האחרונה סמנכ"ל הרישוי אבנר פלור.
 


גם במינוייה הקודמים של מירי רגב, היא מינתה משנה למנכ"ל וכשאותו אדם צבר ניסיון של מספר חודשים קידמה אותו לתפקיד הבכיר כך שנציבות שירות המדינה לא תוכל לסרב למינוי.
 

בן זקן בן 37 כיהן כראש המטה של מירי רגב, בקדנציה הקודמת שלה במשרד התחבורה כמנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה וסמנכ"ל באיגוד הקבלנים, בחצי השנה האחרונה נטען כי בן זקן משמש כמנכ"ל משרד התחבורה בפועל גם מבלי שמונה רשמית לתפקיד.

משרד התחבורה הינו מהמשרדים החשובים בממשלה ואחד המשרדים הכלכליים הגדולים במשק, הוא מנהל תקציבים של מיליארדי שקלים אך בחודשים האחרונים סובל מתחלופה גדולה של בעלי תפקידים עקב מדיניות השרה רגב.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כיוון נסיעה חדש בישראל
    צדק חברתי 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממחר בהוראת מנכ"ל משרד התחבורה ורקב , כיוון הנסיעה בכל רכב ממונע בארץ יהיה בריוורס (הילוך אחורה)
    סגור