מינויים

אנטרה ביו במינוי מסקרן: חיה טייטל מונתה לדירקטוריון

חברת "אנטרה ביו" הודיעה על צירופה של חיה טייטל לדירקטוריון החברה. לטייטל מעל 30 שנות ניסיון בתחום הביופארמה, המסחר והאסטרטגיה
מערכת ice | 
משרות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
"אנטרה ביו" הודיעה היום (רביעי)  כי מינתה את חיה טייטל, ראש זיכיון ההשתלות העולמי של "סאנופי" לדירקטורית בלתי תלויה לדירקטוריון החברה. לחיה טייטל למעלה מ-30 שנות ניסיון ניהולי גלובלי בתחום הביופארמה, המסחר והאסטרטגיה.
טייטל מכהנת כיום כראש זיכיון ההשתלות העולמי של סאנופי, שם היא אחראית על הגדלת הצמיחה והרווחיות בזכיינות. החל משנת 1997, טייטל מילאה תפקידי ניהול מסחריים שונים בעלי ותק הולך וגדל בג'ונסון אנד ג'ונסון בתחומים טיפוליים רבים, כולל אונקולוגיה, אימונולוגיה, נוירולוגיה ובריאות האישה.
לחיה טייטל תואר שני במדעים, פרמקולוגיה (PharmD equivalence) מאוניברסיטת טמפל ותואר ראשון במדעים, רוקחות וביולוגיה מבית הספר לרוקחות של האוניברסיטה העברית בירושלים.
אנחנו נרגשים שחיה הצטרפה למועצת המנהלים שלנו", אמרה מירנדה טולדנו, מנכ"לית אנטרה ביו. "עם יותר מ-30 שנות ניסיון בבניית ארגונים מסחריים מובילים בתעשייה בתחומי הפארמה והביוטק, חיה מביאה נקודת מבט ותיקה וייחודית לדירקטוריון אנטרה.
אנו מאמינים כי הרקורד של חיה בהובלת מוצרים בשלבים מאוחרים באמצעות אישור רגולטורי למוכנות מסחרית, יישום אסטרטגיות תשלום וערוצים עבור שוברי קופות, כולל מוצרים בתחום בריאות האישה, יהיה רב ערך ככל שנמשיך להכין את האסטרטגיה הגלובלית שלנו הקשורה לתוכנית שלב 3 של EB613 ולצנרת העתידית שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה