מינויים

מלונות בראון בסדרת מינויים משמעותיים בהנהלה הבכירה

מלונות בראון עושים שינוי משמעותי בשדרה הניהולית, זאת לאחר שעשו ארבעה מינויים ביניהם: אורדע גרינשטיין מונתה לסמנכ"לית הכספים של קולקציית מלונות בראון, אייל בן-יצחק התמנה ליועץ המשפטי של הקבוצה, מורן נואה מונתה למנהלת מחלקת המכירות ועידן דורא התמנה למנהל התשואה
מערכת ice | 
מלון בראון ברוט (צילום Max Kovalsky)
מלונות בראון עושים שינוי משמעותי בשדרה הניהולית, זאת לאחר שהבוקר (חמישי) נודע על מספר מינויים ביניהם: אורדע גרינשטיין מונתה לסמנכ"לית הכספים של קולקציית מלונות בראון, אייל בן-יצחק התמנה ליועץ המשפטי של הקבוצה, מורן נואה מונתה למנהלת מחלקת המכירות ועידן דורא התמנה למנהל התשואה.
אורדע גרנשטיין, נשואה + 4, בעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסטיה העברית, תואר שני במנהל עסקים ורואת חשבון מוסמכת מגיעה לתפקיד לאחר שורה של תפקידים בכירים בתחום המלונאות והמסעדנות. בתפקידה האחרון היתה מנהלת הכספים של מלונות האקסלוסיב של "ישרוטל" ולפני כן מנהלת הכספים של רשת "ארקפה".
אייל בן יצחק,  בן 42, נשוי + 3. בתפקידיו הקודמים כיהן כיועץ המשפטי של חברות הנדל"ן ישפרו ותנופורט (חברה ציבורית) אשר מחזיקות נכסים בשווי כולל של כ-2 מיליארד שקל וכעו"ד בכיר במחלקת הנדל"ן של משרד עוה"ד יגאל ארנון ושות'.
מורן נואה, 38, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק. בתפקידה האחרון מנהלת מכירות עסקים בבראון, ולפני כן שורה של תפקידים בעולם המלונאות, ביניהם ניהול מחלקות שונות ב"קראון פלזה" ומנהלת מכירות ב"רימונים".
עידן דורא, בעל תואר ראשון בניהול תיירות ותואר שני במנהל עסקים והתמחות בשיווק ואיקומרס. עוסק במלונאות כ-13 שנים בתחומי המכירות, השיווק, פיתוח עסקי וניתוח נתונים, מחקר שוק ואסטרטגיות המתמקדות בצמיחת החברה. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל השיווק והמכירות ב"סלינה ישראל" ולפני כן באתר התיירות booking.com, שם ניהל את תיקי הלקוחות של הרשתות הגדולות בישראל. בנוסף, עידן הוא מרצה אורח ומנטור באוניברסיטאות ומכללות על שיווק תיירות, חווית לקוח ומגמות בשוק.
ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון: "שדרת הניהול של קולקציית מלונות בראון מתברכת במינויים חדשים ומשובחים. אנו נמצאים בעיצומה של תקופת התרחבות
וגדילה מדהימות, הן בארץ והן מעבר לים, ומגייסים את מיטב הכישרונות שיצעידו את החברה קדימה. בין אם צמחו בתוך החברה או הגיעו אליה מבחוץ".
עוד הוסיף אביגד כי "מדובר בנבחרת של אנשים מוכשרים וחרוצים עם ניסיון לא יסולא בפז בעולמות המלונאות והפיננסים. בד בבד, אנו משקיעים מאמצים גדולים בטיפוח עתודה ניהולית במטרה להכשיר את הדור הבא של המנהלים והמנכ"לים שיעמדו בראש מלונות הנופש והריזורטים הנמצאים בקנה, כמו גם מלונות הבוטיק האורבאניים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה