מינויים

אחרי שנה: ראש מועצת נאות חובב פורש מתפקידו

ראש מועצת נאות חובב, ארז בדש, הודיע הבוקר (חמישי) על פרישה מתפקידו לאחר כשנה בתפקיד בלבד. במכתב ששלח לעובדי המועצה ומנהלי המפעלים הסביר כי ברצונות להתמודד עם אתגרי קידום ישוב מגוריו, עומר
מערכת ice |  1
ארז בדש (צילום אלעד מלכה)
ארז בדש, אשר מונה לתפקיד ראש מועצת נאות חובב לפני כשנה, הודיע הבוקר (חמישי) על כוונתו לסיים את תפקידו כראש המועצה ולהתפנות להתמודדות עם אתגרי קידום ישוב מגוריו, עומר.
במכתב ששלח בדש לעובדי המועצה ומנהלי המפעלים כתב: "לאחר לבטים רבים החלטתי להתמודד עם האתגר לעיצוב והובלת היישוב עומר בשנים הבאות. אני סמוך ובטוח שביחד עם הצוות המקצועי, הנאמן הוחזק של עובדי מועצת נאות חובב, הפורומים המשותפים והשיח שיצרנו יחד תימשך תנופת העשייה והפיתוח עבור תושבי הנגב ומדינת ישראל כולה".

מאז כניסתו לתפקיד, הוביל בדש שורה של תהליכים ארגוניים משמעותיים במועצה לקידום התעשייה והתעסוקה בנגב. בין היתר, חיזק בדש את עבודת המועצה עם המפעלים תוך איתור וזיהוי צורכיהם, העמיק את הקשר הישיר והשיח הפתוח בין מקבלי ונותני השירות, יזם תהליך אבחון ארגוני מעמיק אשר תרם לגיבוש חזון ומטרות ארוכות טווח ותוכניות עבודה רב שנתיות ושנתיות בכל תחומי הפעילות של המועצה, הוביל תהליך להסדרת הפיקוח ותורת האבטחה ולפתיחת מוקד חירום חדש במועצה ועוד.
בתפקידיו הקודמים מילה בדש שלל תפקידים ציבוריים ומוניציפאליים בהם: מנכ"ל וגזבר המועצה האזורית תמר, מנכ"ל תאגיד המים "מי שבע", מנכ"ל מיתר שירותים מוניציפליים, מנכ"ל הפועל באר שבע בכדורגל, מנכ"ל חברת כיוונים – החברה העירונית של עיריית באר שבע ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצלחה לשמעון פרץ בבחירות במיתר מיתר חדשה עם שמעון פרץ (ל"ת)
    מנחם 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור