מינויים

אנרפוינט ממנה סמנכ"ל כספים חדש: הכירו את שי בן חמו

חברת אנרפוינט, מבית כלמוביל, מוסרת כי מינתה את שי בן חמו לסמנכ"ל הכספים בחברה. החבר הפועלת בתחום האנרגייה הסולארית בישראל ובפרט בתחום מערכות סולאריות (פוטו-וולטאיות) למגזר הביתי
מערכת ice | 
שי בן חמו (צילום יח"צ אנרפוינט, unsplash)
חברת אנרפוינט, מבית כלמוביל, מוסרת היום (שלישי) כי מינתה את שי בן חמו לסמנכ"ל הכספים בחברה. החבר הפועלת בתחום האנרגייה הסולארית בישראל ובפרט בתחום מערכות סולאריות (פוטו-וולטאיות) למגזר הביתי.
בן חמו הוא רואה חשבון שמגיע עם ניסיון של יותר מ-16 שנים בתפקידי מפתח בחברות ציבוריות ופרטיות בתחום הכספים. בתפקידו הקודם שימש כסמנכ"ל הכספים של אפקון בנייה, זרוע הבנייה של אפקון החזקות מבית קבוצת שלמה. כמו כן שימש באותו התפקיד בחברת כמיטק, כמנהל הכספים של טן תחנות דלק מקבוצת פישמן ושימש כחשב של חברת דניה סיבוס. 
לבן חמו תואר ראשון במנהל עסקים במכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים, לצד היותו כאמור רואה חשבון מוסמך.
לא מדובר במינוי האחרון של החברה לאחרונה. לפני חודשיים מינתה את ציקי הירש (52) לסמנכ"ל המכירות של החברה בארץ. כמו כן, לאחרונה החברה הודיעה כי התקינה מערכת אנרגיה סולארית במספר מבנים בפארק התעשייה "גרין פארק" ביקום. הפרויקט כולל כ-2,800 פאנלים סולאריים בהספק של 1,500 KW (כל פאנל סולארי הינו בהספק של 500 וואט).

ניר פלג, מנכ"ל אנרפוינט מבית כלמוביל, מסר: המינוי של שי לצוות הניהול של החברה הינו חלק מגידול הפעילות של החברה בשנה אחרונה ויישום האסטרטגית לשנת 2023".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה