מינויים

שי קופלביץ מונה לתפקיד מסקרן בחברת קינדריל

שי קופלביץ מונה לסמנכ"ל המכירות של החברה שמספקת שירותי IT. שי ינהל את פעילות המכירות של החברה
מערכת ice | 
שי קופלביץ (צילום יחצ)
שי קופלביץ התמנה לסמנכ"ל מכירות בחברת קינדריל, ספקית שירותי תשתית ה-IT הגדולה בעולם. במסגרת תפקידו ינהל את פעילות המכירות של החברה בשוק הישראלי. לשי, ששימש בתפקידו האחרון כמנהל חטיבת המכירות, השירות ושירותי הענן בבינת תקשורת, ניסיון רב בניהול מערכי מכירות עם התמחות בפתרונות ושירותי ענן.
דרור פרל, מנכ"ל קינדריל ישראל, מוסר: "אני מברך על הצטרפותו של שי לחברה. שי מביא איתו נסיון מקצועי מרשים וינהל מעתה את מערך הלקוחות שלנו, שכולל גופים גדולים ממיגזרי הממשל, הצבא, הבנקאות, הביטוח, האשראי וטכנולוגיה".
כזכור, לאחרונה הודיעו בקינדריל על שיתוף פעולה עם חברת דן, במסגרתו תייעץ, תקים, תנהל ותתחזק את תשתית ה-IT של פרויקט "הנתיבים המהירים" הרב שנתי של דן, שמטרתו להקל על עומסי התנועה בצירים מרכזיים בישראל.
במסגרת פרויקט "הנתיבים המהירים", קבוצת דן וקינדריל, יתכננו, יקימו, יתפעלו ויתחזקו את מערך IT התומך בכבישי אגרה מהירה לאורך של כ-100 ק"מ וחניונים הגדולים מסוגם במדינה עם יותר מ-10,000 מקומות חניה. כחלק מהפרויקט בתחום של תנועה, האגרה ומערכי הסעת המונים שיכללו כ-200 אוטובוסים חשמליים, יכללו מערכות ניהול המידע העוטפות את הפתרון מקצה-לקצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה