מינויים

מינוי מבית? בתו של מפכ"ל המשטרה מונתה לדוברת מרחב כינרת

פרוטקציה או מינוי ראוי? יער שבתאי, בתו של מפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי, מונתה היום (שלישי) לתפקיד דוברת מרחב כינרת במשטרת המחוז הצפוני
מערכת ice |  1
קובי שבתאי ובתו יער (צילום הפייסבוק של יער שבתאי)
בתו של מפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי, יער שבתאי, מונתה היום (שלישי) לתפקיד דוברת מרחב כינרת במשטרת המחוז הצפוני. שבתאי בת ה-27 מונתה לתפקיד שאינו מאויש בחודשים האחרונים ולאחר שמספר דוברים ביצעו אותו במקביל.
שבתאי הבת משרתת כשמונה שנים במשטרת ישראל, והחלה את דרכה כסיירת. בדצמבר 2021 סיימה בהצטיינות קורס צוערות והפכה לקצינה. בתפקידה האחרון בתו של המפכ"ל שירתה בתחנת המשטרה בחדרה.

גורמים במשטרה התייחסו היום למינוי והסבירו כי בזכות נוכחותה ברשתות החברתיות (קרוב ל-20 אלף עוקבים באינסטגרם) והחשיפה לה היא זוכה תוכל לתרום רבות לקידום מערך הדוברות.
טענות לפרוטקציה לא חדשות בפני יער, שכן גם כשסיימה את קורס הקצינים בהצטיינות הופנו טענות אלה בזכות מעמדו של אביה. היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה אז: "רעדו לי הברכיים לא פחות מאף אחד אחר, אפילו הרבה יותר". כמו כן, העידה יער כי עברה ועדות וראיונות כפי שעובר כל מועמד לקורס הצוערים.
"זה שאבא שלי עומד בראש הארגון, לא אומר שאני צריכה לבטל את עצמי. חד משמעית גאה בזה והולכת לישון בשקט ויודעת בלב שלם שהרווחתי את זה ביושר ובעבודה מרובה", כתבה על קבלת ההצטיינות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יא ווארדי איזו כוכבת פורנו שווה (ל"ת)
    יורי 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור