מינויים

דרמה בלשכת עו"ד: מדוע בוטלה התלונה נגד כוכב הרשת?

לאחר שעטיה הכריז על ריצה לתפקיד יושב ראש מחוז מרכז בבחירות שיתקיימו בחודש יוני הקרוב, הוא הופתע לגלות מוועדת האתיקה המחוזית שהחליטו לגנוז את התביעות ההזויות שהוגשו לפני כשנה: "הלשכה איבדה כל רלוונטיות - לא בגלל הבריונים בחליפות שהתעללו בי, אלא בשל העובדה שהיא פשוט גוף מיותר ומזיק מעצם קיומו"
מערכת ice |  1
רז עטיה (צילום טיקטוק)
לאחר שעורך הדין ואושיית הרשת רז עטיה הצליח לעורר את זעמם של לשכת עורכי הדין בגלל תנועות הידיים שלו, הוגשו נגדו תלונות בגין ״ביזוי המקצוע״ ו״התנהגות שאינה הולמת". כזכור, התביעה נחשפה על ידי כתבת המשטרה של גל"צ הדס שטייף בתאריך 7.11.2022.
עו"ד עטיה מפורסם בשל הסרטונים הרבים שפרסם, בהם הוא מנסה להנגיש לאזרחים דרך הרשת החברתית כיצד יש להתמודד עם סוגיות משפטיות בתחום עיסוקו, בתוך שהוא מלווה את הסבריו בתנועות ידיים רבות.

לאחר שעטיה הכריז על ריצה לתפקיד יושב ראש מחוז מרכז בבחירות שיתקיימו בחודש יוני הקרוב ,הוא הופתע לגלות מוועדת האתיקה המחוזית שהחליטו לגנוז את התביעות ההזויות שהוגשו לפני כשנה.
הפלא ופלא, לאחר שנה שלמה שבה רז נאלץ לתקן את עוולת לשכת עורכי הדין ולנסות להבין את פשר התביעות, הוא נעזר בשירותה של עורכת הדין שני אילוז ואשת יחסי הציבור שירן פרץ כדי לחשוף את ההתנהלות הכושלת של לשכת עורכי הדין שפועלת בחסות החוק. 
עטיה בתגובה מסר: "תודה ללשכת עורכי הדין שהגישה נגדי תלונות וביטלה לי הרצאות. בזכותכם הבנתי, כמו רבים אחרים, שהלשכה איבדה כל רלוונטיות - לא בגלל הבריונים בחליפות שהתעללו בי, אלא בשל העובדה שהיא פשוט גוף מיותר ומזיק מעצם קיומו! מאסנו סופית בגוף שאנחנו חברים בו בכפייה, שכבר מזמן הפך להיות פוליטי ולא מקצועי!".
עוד הוסיף: "הגיע הזמן שלשכת עורכי הדין תהפוך להיות כמו זו של רואי החשבון - הדבר יגביל את כוחה הבעייתי בהשפעה על מינוי שופטים ופגיעה בעצמאותם. אם אבחר לתפקיד יו״ר מחוז מרכז בבחירות של לשכת עורכי הדין, אני מבטיח להילחם על לשכה וולונטרית!איני מחוייב ו/או נתמך ו/או ממומן ע״י אף אחד! אני מחוייב אך ורק לכם וללשכה וולונטרית!".
לסיום הבטיח: "ההשתייכות ללשכה חייב להיות וולונטרי ‑ אז לא נהיה מחוייבים להיות חברים בה ולשלם לה מאות שקלים מיותרים בשנה. זה יחייב את ראשיה בכל פעם מחדש, להוכיח לנו שהם ראויים לחברות הזו ושאנחנו נקבל ערך תמורת דמי החבר. אינני מחפש תארים, כוח, כבוד או כסף. אני כאן, לעזור לעורכי הדין בפרנסתם ובעבודתם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בל נשכח
    ותיק 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשכת עורכי הדין, היא שמחליטה מי יוסמך ויעסוק במקצוע, משפיעה על מינוי שופטים, ומשמשת לובי חזק אצל מחוקקים וקובעי מדיניות. יש להגביל את כוחה לשמירה על אתיקה וכללי התנהגות.
    סגור