מינויים

קרן 10D מתחדשת בשותפה: הכירו את עדי דנגוט זוקובסקי

קרן הון הסיכון, 10D, מודיעה היום על הצטרפותה של עדי דנגוט זוקובסקי לקרן בתור שותפה חדשה. במסגרת פעילותה בקרן, תוביל השקעות בחברות סטארט-אפ ישראליות בשלבים מוקדמים ובתחומים שונים, בדגש על תחומי התוכנה והתשתית הארגונית
מערכת ice | 
עדי דנגוט זוקובסקי (צילום עומר שטיין)
קרן הון הסיכון, 10D, מודיעה היום (ראשון) על הצטרפותה של עדי דנגוט זוקובסקי לקרן בתור שותפה חדשה. במסגרת פעילותה בקרן, תוביל השקעות בחברות סטארט-אפ ישראליות בשלבים מוקדמים ובתחומים שונים, בדגש על תחומי התוכנה והתשתית הארגונית.
דנגוט זוקובסקי מצטרפת לקרן לאחר כשבע שנות פעילות בקרן ההשקעות האמריקנית Battery Ventures. בקרן זו שימשה כסמנכ"לית והובילה תהליכי השקעה וצמיחה במגוון רחב של חברות טכנולוגיה שהיו בשלבים שונים. כמו כן, הייתה פעילה בדירקטוריונים של החברות  Guardicore, שנרכשה על ידי Akamai ב-600 מיליון דולר, Zeitgold שנרכשה על ידי Deel, היוניקורנים Gong.io ,HiBob ועוד.
הקרן D10, שהוקמה בשנת 2019, מנהלת השקעות בהיקף של יותר מ-350 מיליון דולר על פני שלוש קרנות, ועד כה השקיעה ביותר מ-20 סטארט-אפים.
עדי דנגוט זוקובסקי מסרה: "לאחר מספר שנים באקו-סיסטם הישראלי כמשקיעה בהון סיכון בפירמה גלובלית, אני שמחה ונרגשת להצטרף כשותפה לצוות הנפלא של 10D. מדיניות ההשקעה של הקרן אשר מתמקדת בחברות בשלב הסיד, עולה בקנה אחד עם פילוסופיית ההשקעות שלי ועם הרצון לחבור ליזמים בשלבים הראשונים של המסע שלהם בבניית החברה, ואני מצפה לסייע לקרן לזהות ולהשקיע בגל הבא של חברות הסטארט-אפ המבטיחות".
רותם אלדר, שותף מנהל בקרן, בירך: "עדי היא משקיעת הון סיכון מנוסה שתמכה בשנים האחרונות בהצלחתם של יזמים רבים וליוותה חברות במגוון תחומים ושלבים. אנחנו מאוד שמחים על הצטרפותה של עדי כשותפה בקרן ועל חיזוק הצוות ביכולות נוספות ופרספקטיבה חדשה".
יהל זילקה, שותף מנהל בקרן, אומר כי "שנת 2023 היא שנה מאתגרת עבור ההיי-טק הישראלי וישראל בכלל, אך אין לי ספק שיזמים ישראלים ימשיכו להקים חברות ענק ופורצות דרך.  10Dממשיכה להתמקד ולהשקיע בחברת עם טכנולוגיה ייחודית, ואנחנו נרגשים מהמשך הרחבת הקרן, והצטרפותה של עדי כשותפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה