מינויים

מנכ"ל קבוצת חג'ג' מושך מפרטנר: זו סמנכ"לית הכספים החדשה

המנכ"ל החדש של חברת הנדל"ן של האחים חג'ג' מבצע שינויים בהנהלה כבר עם כניסתו לתפקיד: ממנה את מי שעבדה תחתיו בפרטנר בשנים האחרונות לתפקיד בכיר - סמנכ"לית הכספים של החברה
מערכת ice | 
תמיר אמר, המנכ"ל החדש של קבוצת חג'ג' (צילום ינאי יחיאל, יוטיוב/ קבוצת חג'ג', shutterstock)
מנכ"ל חברת הנדל"ן של אנשי העסקים והיזמים, האחים עידו וצחי חג'ג', מכהן בתפקידו רק חודשים ספורים וכבר הוא משנה את הרכב ההנהלה עם מינוי סמנכ"לית כספים חדשה, ופרישתה בהסכמה של לימור כהן דרור מהמשרה.
תמיר אמר, כזכור, הגיע לאחים חג'ג' לאחר שכיהן כמשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר וכסמנכ"ל הכספים שלה בחמש השנים האחרונות. את תפקידו התחיל בינואר השנה וכניסתו של אמר לקבוצה הגיעה לאחר שבחברת הנדל"ן החלו שינויים דרמטיים בגזרת ההנהלה, בהם עזיבתו של עידו חג'ג', אחד מבעלי החברה, את עמדת המנכ"ל ופינוי כסאו לרועי וישנוביצקי

הרומן בין המנכ"ל החדש שמונה בסוף 2021, הסתיים לאחר שנה בלבד, והאחים חג'ג' למדו את הלקח ומינו את תמיר אמר, בתוך שהם מרפדים אותו במשכורת מכובדת מאוד: כמעט פי שניים מקודמו. אמר צפוי לקבל שכר שנתי של כ-4.7 מיליון שקל, זאת לעומת שכרו של רועי וישנוביצקי שעמד על פחות מ-2.5 מיליון שקל. 
לאחר חצי שנה בתפקידו אמר החליט לבצע שינוי בתפקיד סמנכ"ל הכספים ומינה את סיגל צדוק שעבדה תחתיו בפרטנר. סמנכ"לית הכספים החדשה של האחים חג'ג', צדוק, עבדה תחת אמר בעת שכיהן כסמנכ"ל כספים והיא בתפקיד מנהלת אגף כספים וחשבת בחברה. על פי הודעת האחים חג'ג' החלפתה של לימור כהן דרור הגיע לאחר "הסכמה הדדית על סיום כהונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה