מינויים

אאוטבריין מתרחבת: לירון אברהם יוביל את פעילות השווקים החדשים

אאוטבריין מודיעה על מינויו של לירון אברהם למנהל פעילות החברה בשווקים החדשים שאליה תיכנס. אברהם יהיה אחראי, בין היתר, על מזרח אירופה, המזה"ת ואפריקה
מערכת ice | 
לירון אברהם (צילום יח"צ)
אאוטבריין, פלטפורמת ההמלצות הבינלאומית ל-Open Web, מודיעה היום (ראשון) על מינויו של לירון אברהם למנהל פעילות החברה בשווקים החדשים וכן למוביל הפעילות בשווקים במזרח אירופה, המזה״ת (כולל ישראל) ואפריקה.  
על פי נתוני Insider Intelligence, גודל שוק הפרסום הדיגיטלי בשווקי מזרח אירופה, אפריקה והמזרח התיכון צפוי להגיע ל-43 מיליארד דולר בשנה, עד שנת 2026. באמצעות הרחבת הפעילות תחת אברהם, מתכננת אאוטבריין להגיע לקהל המפרסמים הגדל בשווקים אלה. 
מיקוד החברה גם במזרח אירופה והעמקת הפעילות באזור מתרחשת לאחר רכישת פלטפורמת הווידאו השוויצרית, vi, לפני כשנה וחצי. החברה פועלת נרחבות בשווקי מזרח אירופה, כולל רומניה ופולין. 
אברהם יקודם לתפקיד לאחר הצלחתו בהרחבת פעילות החברה בשווקי המזרח התיכון ואפריקה לאורכן של שבע השנים האחרונות, והתנעת הפעילות הראשונית של החברה במזרח אירופה.
מנהל פעילות EEMEA והשווקים החדשים באאוטבריין, לירון אברהם, מסר: "אנחנו שמחים על ההזדמנות להמשיך ולהרחיב את פעילות החברה ברחבי העולם. כחלק מההשקעה ב-vi זיהינו את הפוטנציאל של מזרח אירופה, שוק מתקדם מאוד מבחינת השימוש בפרסום ב-open web ופרסום וידאו. אני מודה על הזכות להוביל את ההתרחבות הגלובאלית של החברה ומלא ציפייה לקראת האתגר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה