מינויים

נילי מדרר מונתה למנכ"לית הבית הפתוח לגאווה ולסובלנות בירושלים

נילי מדרר מונתה למנכ"לית הבית הפתוח לגאווה ולסובלנות בירושלים ותחליף בתפקיד, במהלך חודש אוגוסט, את המנכ"ל הנוכחי, אלון שחר
מערכת ice | 
נילי מדרר (צילום יעל אלכסנדר)
הוועד המנהל של הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות מינה את נילי מדרר לתפקיד מנכ"לית העמותה והיא תחליף במהלך חודש אוגוסט את המנכ"ל הנוכחי, אלון שחר. 
מדרר היא פעילה חברתית-ירושלמית, הפועלת בתחומי המגדר, להטב"ק ורווחה. כיום היא משמשת כמנכ"לית ארגון העובדות והעובדים של הסגל הזוטר באוניברסיטה, הייתה בין המובילות של מחאת הנשים ב-2018 ועבדה במרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית. בעברה הפיקה נילי את ליין הנשים הלט"ביות הירושלים "ושתי", ובבחירות המוניציפליות של 2018 הייתה מועמדת למועצת העיר ירושלים במסגרת סיעת מרצ. 

"זכות גדולה עבודי להיכנס לתפקיד מנכ"לית הבית הפתוח בירושלים", מסרה מדרר. "אין סוף לאהבה שלי לירושלים. היא ביתי, הקהילה שלי, המשפחה שבחרתי. בימים מורכבים אלה אני רואה את הבית הפתוח כמרחב בטוח, המתעלה מעל מחלוקות ומעניק, מזור, פיוס וחמלה לכל דורש ודורשת. אני נרגשת לקראת המסע המשותף ובטוחה שנכונות לנו הצלחות רבות במעלה הדרך". 
יו"ר הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות, יונתן ולפר, אמר: "בימים שבהם קשה למאבק הגאה למצוא נקודות אור, וקיימים חששות אמיתיים ביחס להישגים שכבר השגנו, המינוי של נילי מהווה נקודת אור עבורנו. נילי מביאה ניסיון משמעותי בהובלה של מאבקים ציבוריים והבנה עמוקה של המרקם העדין של הקהילה הגאה והליברלית בירושלים. אני בטוח שהיא תדע לנווט את הספינה שלנו בבטחה גם כשהים סוער".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה