מינויים

חברת מרס ממנה את ליאב פלד למנכ"ל מרס ריגלי ישראל

חברת מרס הודיעה על מינויו של ליאב פלד למנכ"ל חברת מרס ריגלי ישראל. פלד כיהן בעבר בין היתר כסמנכ"ל הסחר של חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל
מערכת ice | 
ליאב פלד (צילום סיוון פרג')
חברת מרס תאגיד הממתקים הבינלאומי שנוסד לפני מעל  ל- 100 שנים ומייצר מותגים מובילים כגון M&M, Snickers, Skittles, Orbit ועוד, הודיעה היום על מינוי של ליאב פלד למנכ"ל חברת מרס ריגלי ישראל.
ליאב פלד מביא עימו ניסיון ניהולי מגוון בעולמות הסחר, מכירות, שיווק ופיתוח עסקי בתחום הקמעונאות בחברות גלובליות שונות וכיהן בעבר כמנהל המכירות וסחר ארצי בחברת מרס ריגלי כאשר עכשיו הוא חוזר לתפקיד המנכ"ל.
פלד כיהן בעברו במספר תפקידי ניהול בחברת דיפלומט, היה סמנכ"ל הסחר של חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל ולאחרונה כיהן כמשנה למנכ"ל בחברת דנשר. בנוסף לתפקידו כמנכ"ל מרס ריגלי ישראל, פלד יהיה חלק מצוות ההנהלה האירופי של איזור מזרח אירופה.
מיכאלו מלינצ'וק מנכ"ל אזורי בחברת מרס מציין: "אני שמח מאוד על מינויו של ליאב פלד לתפקיד מנכ"ל חברת מרס ריגלי בישראל. ליאב הוא מנהיג מונע מטרה עם חזון שאפתני וערכים חזקים התואמים את אלה של חברת מרס. מה שחשוב יותר, זה שהוא לא רק מכוון תוצאה אלא גם ממוקד באנשים שזה אחד הערכים העיקריים של מרס."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה