מינויים

אנרפוינט מתחדשת: מינתה את ציקי הירש לסמנכ"ל מכירות ביתי

חברת אנרפוינט מודיעה היום על מינויו של ציקי הירש לסמנכ"ל המכירות הביתי של החברה בארץ. להירש נסיון נרחב בתחום ופעילות ענפה בחברות המוכרות בארץ, בהן לאומי קארד ופרטנר
מערכת ice | 
ציקי הירש (צילום יחצ)
חברת אנרפוינט מקבוצת כלמוביל מודיעה היום (חמישי) על מינויו של ציקי הירש (52) לסמנכ"ל המכירות של החברה בארץ. החברה פועלת בתחום מערכות אנרגיה סולריות במגזר הפרטי והעסקי.
הירש הוא בוגר לימודי מנהלך עסקים באוניברסיטת בר אילן ולו ניסיון עשיר בניהול מערכי מכירות ופעילויות עסקיות. בתפקידו האחרון שימש סמנכ"ל שיוור ומכירות, ומשנה למנכ"ל בחברת מצמן את מרוץ. לפני כן שימש כמנכ"ל חברת וויקנד מקבוצת זאפ וכמנהל מחלקת העסקים בלאומי קארד.
כמו כן, היה חלק ממנהלי המכירות של חברת פרטנר, שם החל את דרכו כאיש מכירות והתקדם לתפקידי ניהול מכירות ופיתוח עסקי.
ניר פלג מנכ"ל חברת אנרפוינט ציין כי: המינוי של ציקי הירש לצוות הניהול של החברה הינו חלק מגידול הפעילות של החברה בשנה אחרונה והתוכניות האסטרטגית לשנת 2023".
לאחרונה החברה הודיעה כי התקינה מערכת אנרגיה סולארית במספר מבנים בפארק התעשייה "גרין פארק" ביקום. הפרויקט כולל כ-2,800 פאנלים סולאריים בהספק של 1,500 KW (כל פאנל סולארי הינו בהספק של 500 וואט).
על פי מנכ"ל חברת "אנרפוינט", ניר פלג, מדובר בפרויקט בעלות כוללת של כ-4 מיליון שקל. ההכנסה הכוללת של מתחם האנרגיה הסולארית בפארק התעשייה ביקום לתקופת הסכם של 25 שנה הינה כ-24 מיליון שקל, כלומר החזר ההשקעה תוך 5 שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה