מינויים

מינוי מסקרן בחברת הבינה המלאכותית: תהילה אפוטה מונתה למנהלת האסטרטגיה

תהילה אפוטה מונתה למנהלת האסטרטגיה של חברת AI21 Labs. במסגרת התפקיד תהיה אחראית על גיבוש האסטרטגיה התקשורתית של החברה ועל ניהול הקשר השוטף עם משרדי היח"צ בארץ ובחו"ל
מערכת ice | 
תהילה אפוטה (צילום ערן יעקובוביץ')
תהילה אפוטה מונתה למנהלת האסטרטגיה התקשורתית של חברת הבינה המלאכותית  AI21 Labs. לאפוטה ניסיון של יותר מעשור בתחומי תקשורת ותוכן. בארבע השנים האחרונות שימשה כיועצת תקשורת בכירה במשרד יחסי הציבור "שלום תל אביב" - תפקיד בו ליוותה, בעיקר חברות הייטק מבוססות, בהן מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח המעסיקה יותר מ-2700 עובדים וארמיס סקיוריטי, ששוויה מוערך בכ- 3.5 מיליארד דולר.
במסגרת תפקידה גיבשה תוכניות תקשורת אסטרטגיות לחברות ויישמה אותן בפועל מול כלי תקשורת בינלאומיים ומקומיים, ניהלה משברי תקשורת, וייעצה בתחומים של תקשורת פנים ארגונית ומיתוג מעסיק.  קודם לכן, עבדה במגוון תפקידי תוכן, כשאת דרכה בתחום תקשורת החלה כעיתונאית בגלי צה"ל. אפוטה מחזיקה בתואר ראשון בקולנוע מאוניברסיטת תל אביב, וסרט הגמר הדוקומנטרי שלה "סבתא שרה" זכה בתחרות "קרן פרלוב".
בתפקידה החדש, אפוטה תהיה אחראית על גיבוש האסטרטגיה התקשורתית של AI21 Labs ועל ניהול הקשר השוטף עם משרדי ה- PR של החברה בארץ ובחו"ל. זהו תפקיד מהותי חדש בחברה, כחלק ממגמת הצמיחה המהירה שלה בשנים האחרונות בפעילותה העסקית ובהתפתחותה הטכנולוגית, והצורך בחיזוק הפעילות התקשורתית של החברה בארץ ובחו"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה