מינויים
חברת F5 ממנה את משה שטרית למנהל הצלחת הלקוח
חברת F5 מודיעה על מינוי משה שטרית לתפקיד "מנהל הצלחת הלקוח". לשטרית כ- 14 שנות ניסיון בתחום ההייטק ולפני הצטרפותו ל- F5 שימש כמנהל משברים בחברת האבטחה "צ'קפוינט"
חברת F5, המתמחה בשירותי יישומים ואבטחת מידע בסביבה רב-עננית, ממנה את משה שטרית למנהל הצלחת הלקוח (Customer Success Manager). במסגרת תפקידו, שטרית יהיה אחראי על הבטחת שביעות רצון גבוהה של לקוחות החברה ושימוש מוצלח בפתרונותיה הטכנולוגיים. בכלל זאת, שטרית יהיה אחראי על עשרות החברות שנמצאות בתכנית ה- ELA של החברה, המאפשרת פריסת פתרונות באופן גמיש ועל פי דרישה.
לשטרית כ- 14 שנות ניסיון בתחום ההייטק. לפני הצטרפותו ל- F5 שימש כמנהל משברים בחברת צ'ק פוינט, תפקיד שבמסגרתו ניהל אירועים קריטיים והיה אמון על פתרון סוגיות רגישות ומורכבות ללקוחות החברה. לפני כן שטרית שימש כיועץ לשירותים מקצועיים בחברת צ'ק פוינט. במסגרת זאת סיפק ללקוחות החברה יעוץ בנושאי אינטגרציה, הטמעה, העברה, שדרוג ואופטימיזציה של המוצרים בסביבות רשת מורכבות. שטרית הינו בעל תואר ראשון (B.A) במדיניות ציבורית ממשל ומשפט ממכללת שערי מדע ומשפט.
עוד ב-
כזכור, חברת F5 הודיעה לא מזמן על הקמה בישראל של מתקן PoP על מנת לענות על הביקוש הגובר לשירותי הענן המבוזר שלה, Distributed Cloud. מתקן ה- PoP, שיושק רשמית בתל אביב במהלך 2023, יספק מענה לאלפי ארגונים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה