מינויים

החיזוק של חברת Joyned: לוץ וורנבג מצטרף בתפקיד מפתיע

לוץ וורנבג, מנהל בענקית התיירות Amadeus מצטרף לחברת הסטארט-אפ Joyned כמומחה לענף התיירות
מערכת ice | 
לוץ וורנבג (צילום Joyned)
חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הודיעה היום על מינויו של לוץ וורנבג (Lutz Vorenweg), מנהל בכיר בענקית התיירות Amadeus, כמומחה של Joyned לענף התיירות. לוורנבג יש ניסיון של יותר מ- 30 שנה בתפקידי ניהול בכירים בחברת אמדאוס ובתפקידו האחרון הוא משמש כסגן נשיא בכיר לבריתות אסטרטגיות ולשותפויות בקווי מוצרים.
Joyned Booking מאפשר תקשורת חברתית באתרי אינטרנט בתחומי הנסיעות והתיירות והופך את ההזמנה לחוויה שיתופית ומשותפת. המשתמשים מזמינים את החברים ובני המשפחה שלהם לצ'אט תוך כדי גלישה באתר או באפליקציה, בהם הם יכולים לצפות בתוכן, לדון בו, ולקבל החלטות משותפות לגבי הזמנה של טיסות, מלונות, טיולי ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות.
עד כה, אתרי אינטרנט בענף התיירות שעשו שימוש ב- Joyned זכו בשיעור המרה (conversion rate) של פי ארבעה מרמת הבסיס שלהם, ולערך הזמנה גבוה מהרגיל בכ -25%. פתרון Joyned Booking גם מספק שיעור הקלקה של 90% על הזמנות לאתר בזכות יכולתו לספק חוויית הזמנה חיה שחוצה אתרי אינטרנט, המאפשרת חיבור בזמן אמיתי בין משתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה