מינויים

פיוצ'ר סל מתחדשת: הכירו את המנהלת החדשה שמונתה

הילה קידן מונתה למנהלת מכירות B2B בחברת פיוצ'ר סל, היבואנית הרשמית של חברת אנקר בישראל
מערכת ice |  1
הילה קידן (צילום יחצ פיוצר סל)
הילה קידן מונתה היום (שלישי) למנהלת מכירות B2B בחברת פיוצ'ר סל, היבואנית הרשמית של חברת אנקר, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות טעינה ומכשירים חכמים המשמשים לצרכי בידור, טיולים ומוצרים לבית החכם.
במסגרת תפקידה, קידן בת ה-46 תהיה אחראית על פיתוח קטגוריית Anker Work בישראל, אשר תכלול מגוון מוצרים המתאימים לסביבת העבודה ההיברידית והדינמית של ימינו.    
בתפקידה הקודם, קידן שימשה במשך 7 שנים כמנהלת מכירות B2B ומנהלת סחר אלקטרוני בחברת ביקונקט טכנולוגיות והובילה את מותג האודיו Jabra. לקידן תואר ראשון במנהל עסקים ומערכות מידע ומחשבים מהמכללה למינהל בראשון לציון. 
פיוצ'ר סל בע"מ הוקמה בשנת 2006 ומתמחה בייבוא, שיווק, הפצה ושרות למוצרים נלווים לטלפונים סלולאריים. עם מגוון פתרונות מתקדמים לכל מכשירי הסמארטפון והטאבלטים בכללם כיסויים איכותיים, אוזניות ואביזרי סטריאו משלימים, מטענים, סוללות וגאדג'טים מתקדמים.
פיוצ'ר סל הינה הנציגה הרשמית של המותגים המובילים בעולם: ANKER, MONSTER, SOL, VALUE, BPM, KARL LAGERFELD, GUESS, TECH 21. פיוצ'ר סל מייבאת מגוון מוצרים לעולם העסקי B2B, כגון אוזניות, מצלמות  ומערכות ראש למוקדי שירות Call Center ורמקולים לחדרי ישיבות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קניתי מטען נייד של אנקר. אחריות של פיוצר סל. לא סיפקו
    יוסף 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קניתי מטען נייד של אנקר. אחריות של פיוצר סל. לא סיפקו אחריות. לא ענו בטלפון ולא למייל. לדעתי, שירות גרוע. לא אקנה מהם כלום
    סגור