מינויים

יקבי ברקן מכריזה: חיזוק משמעותי לצוות הייננים

ביקבי ברקן ממשיכים להתרחב. ניר גל, מנכ"ל יקבי ברקן, מכריז היום (שני) על הרחבת צוות הייננים - אוליביה פרתי ימונה ליינן הראשי ועידו לוינסון יקודם למנהל המקצועי של הקבוצה
מערכת ice | 
עידו לוינסון (צילום אלירן אביטל)
מנכ"ל יקבי ברקן, ניר גל, מכריז היום (שני) על הרחבת צוות הייננים המעוטר וזוכה הפרסים של היקב. אוליביה פרתי ימונה ליינן הראשי ועידו לוינסון יקודם למנהל המקצועי של הקבוצה.
אוליביה פרתי יצטרף ליקבי ברקן כיינן הראשי. בתפקידו, פרתי ינהל את הפעילות השוטפת של המחלקה הייננית, יהיה אחראי על ייצור כלל יינות היקב וימשיך להוביל את צוות הייננים המובחר של היקב. פרתי מצטרף לאחר ששימש כיינן ביקב טפרברג במשך כ-18 שנה.

עידו לוינסון, אחד משני הייננים היחידים בישראל המחזיקים בתואר היוקרתי ביותר בעולם היין Master Of Wine, יקודם למנהל המקצועי של הקבוצה. במסגרת תפקידו ימשיך ללוות באופן מקצועי את הפעילות והעשייה השוטפת ביקבי ברקן. כמו כן, ינהל לוינסון את תוכניות הפיתוח וההרחבה של הקבוצה.
ניר גל, מנכ"ל יקבי ברקן, בירך: "אני שמח ומברך על כניסתו של אוליביה פרצתי כיינן הראשי של היקב וקידומו של עידו למנהל המקצועי ובטוח שנקיים יחד עשייה פורייה תוך כדי פיתוח וחיזוק צוות הייננים המוערך, שעושה עבודה נהדרת ומביא את ברקן לזכיות במאות תחרויות יין בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה