מינויים

קיסתרה ממנה את אודי זיו למנכ"ל החברה החדש

חברת קיסתרה מודיעה על מינויו של אודי זיו למנכ"ל החברה החדש, כשהוא לוקח את המושכות מידי המייסדים של החברה שמעתה יכהנו בתור דירקטורים פעילים
מערכת ice | 
אודי זיו (צילום באדיבות קיסתרה)
חברת האינשור-טק קיסתרה מודיעה היום (ראשון) על מינויו של אודי זיו לתפקיד המנכ"ל. זיו מגיע לחברה במטרה להמשיך בעבודה על התפתחות החברה במרכז החדש שלה ברמת החייל. זיו עתיד להוביל את החברה להמשך הצמיחה בתחום הביטוח והכוונתה לשווקים חדשים.
זיו (56) מגיע לחברה עם ניסיון רב. בשש השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל חברת Earnix. את דרכו החל כאחד ממייסדי חברת טופ-טיר, שנמכרה ב-400 מיליון דולר ל-SAP. זיו כיהן כמנכ"ל החברה בארץ ואף כנשיא חברת NICE ומנהל חברת Pontis.
זיו ייקח את המושכות בקיסתרה מידי שגב שילטון ויפתח קרזנר, שייסדו וניההלו אותה עד כה. זוג המייסדים יעבור לתפקידי דירקטורים פעילים. שילטון וקרזנר היו אחראים על הובלת החברה לסך הכנסות שנתי של מעל ל-100 מיליון דולר בשנה החולפת ולביצוע סבב הגיוס בסך 76 מיליון דולר. כיום החברה אחראית על פיתוח מערכת מבוססת ענן לניהול השיווק וההפצה הדיגיטליים של חברות ביטוח בארה"ב.
אודי זיו, המנכ''ל החדש של קיסתרה, מסר: ''אני נרגש ומברך על ההזדמנות שנתנה לי להצטרף כמנכ''ל לחברת קיסתרה. בייחוד כעת, בתקופה קריטית כל כך, הייחוד במוצר של קיסתרה הוא יוצא דופן הן בעולמות הביטוח והן בתחום הבנקאות וזה מה שמניע אותנו קדימה. הפתרונות של קיסתרה מספקים לחברות ביטוח מענה שמאפשר להן להתמודד עם התחרות הגוברת. אני בטוח שבזכות הצוות המוכשר והמנוסה שכבר נמצא בחברה, והצוות שעוד נצרף, נצליח להמשיך בצמיחתה של החברה ונוביל את קיסתרה להישגים חדשים".
שגב שילטון, דירקטוריון קיסתרה, הוסיף: ''אני מאחל לאודי הצלחה גדולה. הוא מביא עימו ניסיון רב ואני בטוח שהוא יוביל את קיסתרה לצמיחה משמעותית בשנים הקרובות וימשיך בפיתוח החברה כמובילה בשוק הביטוח והבנקאות. ביחד עם שותפי לדרך, יפתי, אנחנו ממשיכים להוביל את החברה דרך הדירקטוריון בהתרגשות גדולה. בכוונתי להמשיך ולעסוק בהרחבת מרכז פיתוח בישראל, בפיתוח החזון האסטרטגי של החברה וביצירת שותפויות חדשות".
יפתי קרזנר, דריקטוריון קיסתרה, בירכה גם היא: ״אנחנו גאים לצרף את אודי למשפחת קיסתרה. אנו בטוחים שהוא בעל הכישורים המתאימים ביותר להנגיש את המוצר החדשני שלנו לשותפים אסטרטגיים ולכל חברת ביטוח באשר היא. ביחד עם שגב, שותפי להקמת החברה, אנחנו נמשיך ונפעל בכדי לקדם את מטרות החברה שיובילו את קיסתרה להשגת יעדים נוספים בשווקים חדשים ובמדינות נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה