מינויים

חברת התרופות הישראלית במינוי יוקרתי: זה הסמנכ"ל החדש

אלדד קדרי מונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת סייטוריזן הישראלית, המפתחת מודלים חישוביים מבוססי בינה מלאכותית המסייעים בפיתוח תרופות עבור תעשיית הפארמה וחברות התרופות הגדולות בעולם: "ובטוח שהחברה תמשיך לצמוח ולממש את המומחיות הטכנולוגית שלנו"
מערכת ice | 
אלדד קדרי (צילום יחצ סייטוריזן)
אלדד קדרי בן ה-40 מונה היום (חמישי) לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת סייטוריזן הישראלית, המפתחת מודלים חישוביים מבוססי בינה מלאכותית המסייעים בפיתוח תרופות עבור תעשיית הפארמה.
קדרי מגיע מתוך חברת סייטוריזן, כאשר בתפקידו האחרון שימש אלעד קדרי כמנהל צוות המכירות בסייטוריזן. כמו כן, היה קדרי אחראי בין היתר על צמיחה משמעותית בהגדלת מספר לקוחות החברה וקידום שותפויות אסטרטגיות.  
לפני שקדרי הצטרף לסייטוריזן, הוא עבד במשך לא פחות משמונה שנים בחברת טבע, שם שימש כמנהל צוות ייעוץ להנהלה הגלובאלית.  אלעד קדרי הוא בעל תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול, ובנוסף לכך בעל תואר שני בתוכנית המנהלים האינטגרטיבית מאוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע. סייטוריזן הישראלית מעסיקה כיום כ-120 עובדים ועובדת עם ארגוני המו״פ הגלובאליים של חברות הפארמה המובילות בעולם, ביניהן גם ענקיות התרופות פייזר, סאנופי ורוש.
אלדד קדרי מסר לאחר מינויו: "אני מודה להנהלת סייטוריזן על הבעת האמון, ובטוח שהחברה תמשיך לצמוח ולממש את המומחיות הטכנולוגית שלנו יחד עם חברות הפארמה והביוטק המובילות בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה