מינויים

אחרי 8 שנים: סמנכ"ל הכספים עוזב את עלבד

סמנכ"ל הכספים של חברת המגבונים הלחים הבינלאומית, עלבד, אפי בציה, הודיע כי ברצונו לעזוב. עזיבתו תהפוך לרשמית ב-31 במרץ
מערכת ice | 
התפטרות (צילום freepik)
חברת עלבד, חברה בינלאומית לייצור מגבונים לחים למותגים פרטיים והספקית הגדולה בארה"ב לייצור טמפונים למותגים פרטיים, מדווחת היום (חמישי) כי אפרים (אפי) בציה, סמנכ"ל הכספים של החברה ב-8 השנים האחרונות, הודיעה לחברה על החלטתו לסיים את תפקידו ב-31 במרץ לטובת הזדמנויות חדשות.
בציה שימש כסמנכ"ל הכספים של חברת בת עלבד ארה"ב במשך שלוש שנים, והחל מ-2016 קיבל על עצמו את תפקיד סמנכ"ל הכספים של כל החברה עם מחויבות ואחריות מלאה על כלל פעילות מערך הכספים, כולל בחברות הבנות ובכל הטריטוריות בהן פועלת החברה.

יעקב חן, מנכ"ל עלבד, הודה: "ברצוני להודות לאפי על פעילותו ותרומתו הרבה לחברת עלבד ולהישגיה לאורך שנים. לאפי היה חלק חשוב בעשייה ובעיצוב דמותה של עלבד והוא מילא במקצועיות ובמסירות את תפקיד סמנכ"ל הכספים, במסגרתו קידם ופיתח את העסקים והנכסים של עלבד. אני מאחל לאפי הצלחה רבה בדרכו החדשה".
בציה עצמו נפרד: "אחרי 11 שנים בעלבד, אני גאה על העשייה המשותפת ועל הזכות שהייתה לי לעבוד לצד חבריי להנהלה ובצוותא עם כל עובדי החברה להצעיד את עלבד קדימה בהפיכתה לחברה גלובאלית ומובילה בתחומה. אני מאמין כי זה הזמן עבורי להמשיך לאתגרים חדשים. אני בטוח שעלבד תמשיך לצמוח, לשפר את הרווחיות ולהבטיח את איתנותה הפיננסית ושנכונו לחברה שיאים רבים. אני מאחל לחברה הצלחה גדולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה