מינויים

נירו לוי חוזר לבמות: זה המופע הראשון שלו

השחקן שב לתיאטרון כדי לקחת חלק בהצגה 'השיפוצניק שאהב אותי', קומדיה של התיאטרון העברי שתעלה בחודש מרץ כחלק מפסטיבל הקומדיה וההומור על שם ספי ריבלין
מערכת ice | 
נירו לוי (צילום פייסבוק/ נירו לוי)
אחרי חמישה חודשים שכללו שיקום ארוך בעקבות תאונת דרכים שעבר, נירו לוי חוזר סוף כל סוף אל הבמה. השחקן שב לתיאטרון כדי לקחת חלק בהצגה 'השיפוצניק שאהב אותי', קומדיה של התיאטרון העברי שתעלה בחודש מרץ כחלק מפסטיבל הקומדיה וההומור על שם ספי ריבלין.
רק לאחרונה, בשיחת טלפון עם יונתן ריגר מ-N12 אמר נירו לוי: "שלומי משתפר בכל יום, אני יותר ויותר טוב". על השאלה מתי ישוב לתפקידיו בעולם המשחק, השיב: "בקרוב, אני מאמין שבקרוב מאוד".
לוי לא שכח להודות לעם ישראל על האהבה שמרעיפים עליו, "זה לא מובן מאליו", ציין והוסיף: "עוד ימים יפים לפנינו. צאו להצביע, לא משנה למי, אבל את החובה הדמוקרטית הזו אנחנו חייבים לקחת. זה העתיד שלנו".

בסוף אוגוסט נפגע לוי באורח קשה מרכב שהתפרץ לצומת ברמזור אדום ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב, ולאחר נפילתו נפגע גם מרכב נוסף. הוא סבל מפגיעות בכל חלקי גופו והיתה סכנה ממשית לחייו, אך סדרת ניתוחים סייעו לשפר את מצבו. לפני כחודש שוקם איזור הפה שלו שנפגע ולכן לא יכול היה לדבר למספר ימים.
בתחילת אוקטובר שוחרר מאשפוז מבית החולים, אך הוא ממשיך להיות מטופל באופן עקבי במחלקה האורתופדית עד לשיקום מלא. לפני כשבוע צולם בחצר בית החולים כשהוא אוחז סיגריה בידו. ביום שלישי השבוע נצפה כבר סועד במסעדה ברחוב בן יהודה בתל אביב יחד מכרה, כשהוא חבוש ברגל ימין ונעזר בקב כדי ללכת. נאחל החלמה מהירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה