מינויים

הרמטכ"ל הבא מתחיל לעבוד: הכירו את דובר צה"ל החדש

ראש מספן ים בחיל הים, תת אלוף דניאל הגרי (46), יחליף בשבועות הקרובים את תת אלוף רן כוכב (רנכו) כדובר הבא של צה"ל, זאת לאחר שהרמטכ"ל המיועד אלוף הרצי הלוי, סיכם על מינוי של תא"ל הגרי בתיאום עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, כשבועיים לפני טקס החילופים בין השניים
מערכת ice |  1
הרצי הלוי (צילום ויקיפדיה-דובר צהל)
ראש מספן ים בחיל הים, תת אלוף דניאל הגרי (46), יחליף בשבועות הקרובים את תת אלוף רן כוכב (רנכו) כדובר הבא של צה"ל, זאת לאחר שהרמטכ"ל המיועד אלוף הרצי הלוי, סיכם על מינוי של תא"ל הגרי בתיאום עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, כשבועיים לפני טקס החילופים בין השניים. כך פורסם היום (חמישי) ב-YNET.
למעשה, מדובר במינוי הראשון של הרמטכ"ל הבא, שמתחיל לעבוד עוד לפני שנכנס למשרדו. מינויו של תא"ל הגרי אושר על ידי שר הביטחון יואב גלנט, והוא יחליף את תא"ל כוכב בחודשים הקרובים.
הגרי יהפוך לדובר צה"ל הראשון שמגיע מחיל הים ואף פיקד על יחידת עילית, לאחר שבעשור האחרון החל נוהג במטכ"ל למנות קצינים קרביים לתפקיד. בדרך כלל דובר חדש לצבא מתמנה כמה חודשים לאחר כניסת הרמטכ"ל החדש לתפקיד, אך הפעם הוחלט על המינוי עוד לפני כניסתו של הלוי לתפקיד.
בקריירה הצבאית שלו שימש הגרי כעוזרו של גדי איזנקוט וכראש לשכתו של בני גנץ, בתקופתם כרמטכ"לים בעשור הקודם. הוא מילא שורת תפקידים בשייטת 13, הוביל פעולות מיוחדות במבצע חומת מגן ושימש כקצין גם בגדוד הסיור של חטיבת הנח"ל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נקווה שהחדש לא סמולן טפס כמו הקודם (ל"ת)
    ניר 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור