מינויים

פרטנר מעלה הילוך: המשנה למנכ"ל דגנית קרמר נכנסת לתפקיד

דגנית קרמר, מהמוערכות בשוק התקשורת, מגיעה לפרטנר אחרי למעלה מ-20 שנה ניסיון ותפקידי ניהול, ומגיעה כחלק מסבב המינויים המשמעותי של המנכ"ל אבי גבאי. פרטנר פותחת חזק את 2023 רגע לאחר עסקת הענק עם בזק ועם רוב נשי בהנהלה
מערכת ice | 
דגנית קרמר פרטנר (צילום אלירן אביטל)
פרטנר פותחת את שנת 2023 ומעלה הילוך עם כניסתן של שלוש בכירות לחברה כחלק מסבב המינויים המשמעותי שערך המנכ"ל ובעל השליטה בחברה אבי גבאי.
כזכור, כבר בספטמבר שנה שעברה אישר  דירקטוריון פרטנר שורת מינויים חדשים בהנהלה, ובראשן המשנה למנכ"ל הקבוצה - דגנית קרמר שהחלה היום (ראשון) את כהונתה באופן רשמי. קרמר, אחת מהוותיקות בתחום התקשורת ובעל ניסיון רב ומוערכת מאוד בענף, ובתפקידה האחרון שימשה כמשנה למנכ"ל וסמנכ"לית החטיבה הפרטית בקבוצת אלפא (חברות הבת של בזק) פלאפון, YES ובזק בינלאומי, ואף שימשה בחודשים האחרונים עד לכניסתו של אילן סיגל כמנכ"ל בפועל.

היום גם מצטרפת להנהלת החברה מירי תקוטיאל ותשמש כסמנכ"לית כספים ובימים הקרובים תצטרף גם מאיה רדושינסקי ותשמש כסמנכ"לית מכירות פרטי, מה שהופך את הנהלת פרטנר להנהלה עם רוב נשי.
כניסתה של קרמר מגיעה עם המהלך הדרמטי של פרטנר, ואחת העסקאות הגדולות בשוק התקשורת: עסקת הענק של בזק במיליארד שקל והפיכת פרטנר לספיקת הסיבים האופטיים הגדולה בישראל. על פי ההסכם שנחתם לפני כשבועיים, פרטנר חתמה עם בזק על הסכם לרכישת זכות שימוש ב-120 אלף קווי תשתית סיבים אופטיים של בזק בקצב של 1 גיגה.
ההסכם יאפשר לפרטנר להיות ספקית שירותי הסיבים עם הפריסה הרחבה בישראל, כך שתוכל להציע שירות למירב משקי הבית בארץ, אף במקומות אליהם היא לא צפויה להגיע עם תשתית הסיבים העצמאית שלה, ובכך לחזק את התחרות באזורים אלה לטובת הצרכנים. פרטנר תוכל להגדיל משמעותית את מספר מנויי הסיבים של החברה, העומד על פי הדוח האחרון על כ-277 אלף לקוחות – המספר הגבוה בשוק, זאת מתוך כ-929 אלף משקי בית אליהם מגיעה תשתית פרטנר פייבר. כך, גם ההסכם צפוי להגדיל את השימושיות והניצולת של רשת הסיבים של בזק, ויצור וודאות ביחס להכנסות עתידיות מהשוק הסיטונאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה