מינויים

יפתח סרי מונה למנכ"ל קבוצת כצט החדש

קבוצת כצט מכריזה על מינויו של יפתח סרי לתפקיד מנכ"ל החברה החדש, בכצט מסרו שהמיניו הגיע בעקבות ניסיונו העשיר בענף
מערכת ice | 
יפתח סרי (צילום סנאפ)
חברת כצט מכריזה הבוקר (רביעי) על מיניו של יפתח סרי לתפקיד מנכ"ל החברה. בכצט מסבירים כי ללסרי ניסיון עשיר ומגוון של מעל ל- 28 שנים בתפקידים שונים בתחום הפארמה בחברות ישראליות וגלובליות.
קודם המינוי ניהל סרי את חברת wavelength Pharmacutical ( וויבלנגת' פארמה) לאחר שהוביל  את רכישתה מפריגו ומכירתה לחברת סיקוונס (Seqens) הצרפתית. בעבר כיהן סרי במגוון תפקידים בכירים, ביניהם מנכ"ל בכיר בחברת סאן פרמסוטיקל, מנכ"ל ניופארם (היום Be של שופרסל) ומנכ"ל הפארמה בטבע ישראל. כמו כן, שימש סרי כשותף בסטארטאפים בתחומי הפרמצבטיקה והמזון וכיועץ לחברות בתחום".
יפתח סרי, מנכ"ל כצט הנכנס, ציין "אני נרגש להצטרף לחברה בעלת מוניטין מרשים וארוך שנים של מצוינות וחדשנות, שאת מוצריה מכירים בכל בית בישראל. אשקיע מניסיוני ומרצי, יחד עם ההנהלה המצוינת ובגיבוי קרן פורטיסימו על מנת להמשיך ולהרחיב את הפעילות ולבסס את מעמדה של כצט כפלטפורמה מובילה וחדשנית בארץ ובעולם".
קבוצת כצט נוסדה ב- 1921 ופעילה בשלושה תחומים עיקריים: פארמה, חקלאות ו-וטריניריה. בעלת היסטוריה מפוארת של למעלה מ- 100 שנה בפיתוח, יצור, שיווק ומכירה של מוצרים מובילים בשוק הישראלי. לחברה מספר רב של מותגים: טיפטיפות נובימול, טפטפים, מוקוליט, רזין, פריפול ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה