מינויים

תיאטרון הקאמרי ממנה את ענת ארדיטי לסמנכ"לית השיווק החדשה

לאחר המינוי הטרי של מנכ"לית חדשה לתיאטרון, הקאמרי מודיע היום על מינויה של ענת ארדיטי כסמנכ"לית השיווק החדשה 

מערכת ice |  2
ענת ארדיטי (צילום רמי זרנגר)
תיאטרון הקאמרי מודיע היום (שלישי) על מינויה של ענת ארדיטי לתפקיד סמנכ"לית השיווק החדשה עבור התיאטרון. במסגרת התפקיד ארדיטי תעסוק בפיתוח העסקי של הקאמרי ובין היתר תעסוק בהרחבת מקורות ההכנסה של הארגון. לצד זאת במסגרת תפקידה תייצר שיתופי פעולה רחבים עם גופים מתחומי המסחר והתרבות.
ארדיטי מגיעה לתפקיד החדש לאחר ששימשה במגוון תפקידים בתחום המדיה והשיווק. טרם המינוי עבדה כמנכ"לית שפ"א במשך 14 שנים. מנכ"לית תיאטרון הקאמרי, יפעת צחי-קיראל, בירכה: "אני מברכת על בואה של ענת ובטוחה שניסיונה הרב יסייע לנו במינוף כל תחומי השיווק, המכירות והפרסום".
ארדיטי היא לא המינוי החדש היחיד מהתקופה האחרונה עבור התיאטרון. המנכ"לית צחי-קיראל מונתה בחודש אוגוסט האחרון במקומו של רון גואטה. המינוי התבצע לאחר ההמלצות של שר התרבות והספורט היוצא חילי טרופר וראש עיריית תל-אביב רון חולדאי. טרם מינויה, צחי-קיראל שימשה בתור מנכ"לית תיאטרון ירושלים ואף עבדה בחדשות 10 וארגוני תקשורת נוספים.
בחודשים האחרונים התיאטרון השיק מספר פעילויות מתקדמות ומגוונות, ביניהם מופע מחווה ליהודית רביץ, המחזמר חב"דניקים שמציג באופן קומי את הדיסוננס וקווי החפיפה בין העולם החרדי והחילוני בארץ, ואף מופע מחווה לקהילה הטראנסית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    .בזיון
    אלרועי 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזא שהגיעה לקאמרי הנהלה חדשה הכל שם מתפרק. בזיון. בדולצה ויטה היתה והיא סתומה כמו נעל
    סגור
  • 1.
    ענת ארדיטי
    נטלי 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מינוי ראויה תותחית שיווק ומכירות ובן אגם מדהים
    סגור