מינויים

היישר מגלגל"צ: 'מינקובסקי תקשורת' ברכש חדש למחלקת האומנים

קבוצת מינקובסקי תקשורת ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום התרבות והמוסיקה ומצרפת לשורותיה את שיר אלמוזנינו, רכזת ישיבת הפלילייסט ומפקדת התקליטייה של גלגלצ
מערכת ice | 
מינקובסקי בויקו רימון וקרזנר (צילום נדב כהן יונתן)
קבוצת מינקובסקי תקשורת, בראשותם של יו"ר הקבוצה עידו מינקובסקי ומנכ"לית הקבוצה שיר בויקו-רימון, ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום התרבות והמוסיקה בהובלתה של סמנכ"לית החברה דבורי קרז'נר, ומצרפת לשורותיה את שיר אלמוזנינו, רכזת ישיבת הפלילייסט ומפקדת התקליטייה של גלגלצ.
בשנה האחרונה התרחבה חברת "מינקובסקי" בתחום התרבות והמוסיקה באופן משמעותי, וכעת מנהלת את מערך יחסי הציבור של סוכנות הייצוג יולי על שלל מיוצגיה (טיטי איינאו, דיאן שוורץ, ניקולה וורד, סינדי צ'אדי ועוד) מיוצגי סוכנות ניב עשת כהן, קבוצת "שורה 9" ובתי הקולנוע מובילנד, וכן טאלנטים מתחומים שונים ביניהם איתי לוי, יוני בלוך, אריק ברמן, המנטליסט נבו אבוטבול ועוד.

אלמוזנינו, בת 21, בוגרת תיכון ברנר בקיבוץ גבעת ברנר, התגייסה בשנת 2020 וסיימה בהצטיינות את קורס העיתונאים של גלי צהל. בשירותה הסדיר שימשה כעורכת מוזיקלית ומפיקה בגלגלצ, הייתה  רכזת ישיבת הפלייליסט ומפקדת התקליטיה. בין התוכניות שערכה והפיקה "מדינה בדרך",  "קולות החיילים", תוכנית הבוקר, רצועת הערב של אחינועם בר, "עשורים" עם ערן אליקים ושיר הדס מאיר. אלמוזנינו זכתה בשנת 2021 בפרס מפקד גל"צ וסיימה את שירותה כמצטיינת גלי צה"ל לשנת 2022.
משרד מינקובסקי תקשורת ידוע כמי שמרבית העובדים בו הינם בוגרי יחידת דובר צה"ל. הגיוס החדש של מי ששירתה בתפקיד מפתח בגלגל"צ מהווה פתח לגיוסים נוספים מהיחידה המובחרת.
דבורי קרז'נר, סמנכ"לית ושותפה ב"מינקובסקי תקשורת": "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את שיר שמגיעה עם ניסיון וידע רב בתחום המוסיקה, ובטוחים שיחד עם יתר חברי הצוות המופלאים נמשיך להרחיב את הפעילות שלנו בעולמות התרבות״.
בחודשיים האחרונים הקים עידו מינקובסקי שתי חברות נוספות בקבוצה, האחת היא Minkovsky Content, שתייצר תוכן לכל הפלטפורמות האפשריות ולצדה  Minkovsky records, אשר נכנסה לעולם המוסיקה ומשמשת לייבל 360, בעודה נתמכת  ע״י משרד יחסי הציבור הנחשב לאחד הגדולים בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה