מינויים

בלאגן בשופרסל: סמנכ"ל הכספים החדש טורק את הדלת

סמנכ"ל הכספים המוערך, תומר שני, שהגיע לאחר שנים בצמרת חברות אלפא, עוזב לאחר חודשיים בלבד בענקית הקמעונאות שעדיין לא מוצאת יציבות ומסתבכת עם בשדרת ההנהלה מאז חילופי היו"ר והמנכ"ל
מערכת ice |  1
תומר שני אלפא ואורי וטרמן (צילום יונתן בלום, סיון פרג')
תומר שני, סמנכ"ל הכספים של ענקית המזון שופרסל, עוזב לאחר חודשיים בלבד - במצב משמעותי עבור החברה שמחפשת יציבות לאחר משבר אורך ומתמשך ותהליך ההתייעלות שיגרור סגירת סניפים ופיטורי עובדים. שיאו של המשבר שנה שעברה הגיע גם עם יציאת החברה ממדד הבורסה היוקרתי וזאת לאחר הדו"ח החלש שהציגה ברבעון הראשון והירידה בשווי השוק.
אורי וטרמן, המנכ"ל החדש של היו"ר איציק אברכהן, מנסה לייצב את הסירה אך הים עדיין סוער מדי. שני היה אמור להיות מי שיחליף את הסמנכל"ית הוותיקה טליה הובר ששימשה בתפקיד במשך 7 שנים, אך חוסר ההתאמה בינו ובין הנהלה החדשה בכל הקשור לאן המערכת צריכה לזוז - הוביל להתפטרות מהירה ותסבוכת נוספת לחברה שלא מצליחה למצוא את הדמויות שיסתדרו עם הדרישות של אברכהן.

כזכור, בתחילת אוגוסט הודיעה החברה על מינויו של שני, 50, בעל 20 שנות ניסיון בתחום הכספים, כולל מעל 8 שנים כסמנכ"ל כספים בשוק התקשורת. בתפקידו האחרון, תומר כיהן כסמנכ"ל כספים של שלוש החברות הבנות של בזק (פלאפון תקשורת, YES ובזק בינלאומי) עם מחזור מכירות בסך של כ-5 מיליארד שקלים.
וטרמן, מנכ"ל שופרסל מסר אז: "אני מברך את תומר על כניסתו לתפקיד כסמנכ"ל הכספים של החברה הקמעונאית הגדולה בישראל. תומר בעל ידע וניסיון משמעותי בתחום הכספים, ניהל חברות מרוכבת ועתירי שינויים עסקיים ורגולטורים. תומר יוביל את הפן הכלכלי והפיננסי בתהליכים אסטרטגיים חוצי ארגון בתקופה ובסביבה תחרותית ומאתגרת ואני מאחל לו בהצלחה רבה".

מניית שופרסל מתחילת השנה. צילום מסך גוגל
תגיות שופרסל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תומר תותח על. הפסד של שופרסל (ל"ת)
    ממ 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור