מינויים

נספרסו ישראל מכריזה על שינוי משמעותי

חברת מוצרי הקפה נספרסו הכריזה על שינוי בשדרת הניהול, ומינתה את ניר כץ לסמנכ"ל החטיבה המסחרית העסקית בנספרסו ישראל
מערכת ice | 
ניר כץ (צילום שלומי יוסף)
חברת מוצרי הקפה Nespresso, הכריזה הבוקר (שני) על מינויו של ניר כץ לסמנכ"ל החטיבה המסחרית העסקית בנספרסו ישראל. בתפקידו החדש יהיה אמון כץ על הובלת הפעילות מול המגזר העסקי והמוסדי.
ניר כץ החל את תפקידו בחברת נספרסו ישראל בשנת 2018, כסמנכ"ל הכספים וניהל גם את ה-IT והרכש. הוא בעל 17 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בתחום הכספים וכסמנכ"ל כספים בחברות גלובליות בעלות פעילות בישראל ביניהן XEROX ו-DHL. לאורך כהונתו בתפקיד סמנכ"ל כספים בנספרסו, הוביל מספר שינויים משמעותיים בחברה ותרם לצמיחתה בשנים אלו. עם כניסתו לתפקיד כץ יחליף את שרון שחר ששימשה בתפקיד משנת 2018 ובתקופת פעילותה פותחה הפעילות העסקית של החברה כמנוע צמיחה משמעותי.
סוניה נסטסה מנכ"לית נספרסו ישראל: "אנחנו שמחים על קידומו של ניר כץ לתפקיד החדש לאחר תקופה פוריה ומוצלחת בתפקידו הקודם. אני בטוחה כי ניסיונו הניהולי הרב, לצד המחויבות והמוטיבציה שניכרת בעבודתו, יתרמו רבות להצלחתו והצלחתנו המשותפת. ברצוני להודות לסמנכ"לית היוצאת שרון שחר".
ניר כץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית העסקית, נספרסו ישראל: "אני שמח ונרגש להיכנס לתפקידי החדש בחטיבה המסחרית העסקית, ומודה לסוניה נסטסה, מנכ"לית החברה ולמטה החברה בחו"ל על האמון שהם נותנים בי. בכוונתי להיות קשוב ונגיש ללקוחות שלנו, ולהעניק להם את מיטב השירות והחוויה וכן להמשיך להצמיח את החטיבה ולקדם את האסטרטגיה והתוכניות העסקיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה